SPECIALIST PRODUS - SUPORT APLICATII
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile SPECIALIST PRODUS - SUPORT APLICATII active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2015 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
• Studii superioare/experienta relevanta in domeniul IT;
• Minim 1 an experienta pe o pozitie similara;
• Experienta in gestionarea bazelor de date constituie un avantaj;
• Cunostinte solide de operare PC;
• Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu);
• Abilitati de comunicare, de lucru in echipa, spirit analitic, organizatoric si de initiativa
c. Cerinte tehnice
• Sisteme de operare (instalare, diagnosticare, configurare – nivel avansat):
Windows XP, Windows Vista/7, Windows 8, Windows server 2003, Windows server 2008, Windows server 2012, Mac OS (nivel mediu)
• Aplicatii/servicii retea
Active Directory, Internet Information Services/Apache, SMTP, DHCP, DNS, SNMP, Porturi printare, Politici de grup (AD), Microsoft SQL, Postgresql, Vmware, VirtualBox, Wireshark, Microsoft Office.
• Cunoaste toate aparatele pentru care asigura suportul tehnic, atat din punct de vedere soft cat si hardware
• Mentine permanent legatura cu suportul tehnic extern in vederea obtinerii documentatiei tehnice, de operare sau pentru omologare
• Studiaza permanent situatia din teren referitoare la nivelul calitativ la care se efectueaza depanarea si intretinerea aparatelor si propune scolarizari atunci cand este cazul
• Prelucreaza si distribuie catre angajatii Departamentului Service toate informatiile tehnice referitoare la produse
• Asigura suportul tehnic necesar reprezentantilor Departamentului Service in teren in mod direct sau indirect (prin transmitere de informatii sau interventii directe in teren)
• Asigura buna functionare a aparatelor existente in sediul central potrivit configuratiei pentru asigurarea unui nivel competitiv, pe segmentul managementului de culoare
Locul de munca: sediul companiei
• Program de lucru: 8.30 – 17.00
• Conditii materiale ale muncii: PC, telefon, documentatie tehnica, scule si dispozitive necesare interventiilor tehnice si diagnosticarii echipamentelor materiale documentare, consumabile, automobil
• Scolarizare in functie de necesitati
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Calitate Produse si Marci Proprii Non Food BUCURESTI, | |
Java Software Engineer Specialist Remote | |
Inginer Specialist SCADA BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (157) |
Raporteaza eroarea la