SPECIALIST PRODUS - SUPORT APLICATII

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST PRODUS - SUPORT APLICATII active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Studii superioare/experienta relevanta in domeniul IT;
    • Minim 1 an experienta pe o pozitie similara;
    • Experienta in gestionarea bazelor de date constituie un avantaj;
    • Cunostinte solide de operare PC;
    • Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu);
    • Abilitati de comunicare, de lucru in echipa, spirit analitic, organizatoric si de initiativa

    c. Cerinte tehnice
    • Sisteme de operare (instalare, diagnosticare, configurare – nivel avansat):
    Windows XP, Windows Vista/7, Windows 8, Windows server 2003, Windows server 2008, Windows server 2012, Mac OS (nivel mediu)

    • Aplicatii/servicii retea
    Active Directory, Internet Information Services/Apache, SMTP, DHCP, DNS, SNMP, Porturi printare, Politici de grup (AD), Microsoft SQL, Postgresql, Vmware, VirtualBox, Wireshark, Microsoft Office.

    Responsabilitati

    • Cunoaste toate aparatele pentru care asigura suportul tehnic, atat din punct de vedere soft cat si hardware
    • Mentine permanent legatura cu suportul tehnic extern in vederea obtinerii documentatiei tehnice, de operare sau pentru omologare
    • Studiaza permanent situatia din teren referitoare la nivelul calitativ la care se efectueaza depanarea si intretinerea aparatelor si propune scolarizari atunci cand este cazul
    • Prelucreaza si distribuie catre angajatii Departamentului Service toate informatiile tehnice referitoare la produse
    • Asigura suportul tehnic necesar reprezentantilor Departamentului Service in teren in mod direct sau indirect (prin transmitere de informatii sau interventii directe in teren)
    • Asigura buna functionare a aparatelor existente in sediul central potrivit configuratiei pentru asigurarea unui nivel competitiv, pe segmentul managementului de culoare

    Alte informatii

    Locul de munca: sediul companiei
    • Program de lucru: 8.30 – 17.00
    • Conditii materiale ale muncii: PC, telefon, documentatie tehnica, scule si dispozitive necesare interventiilor tehnice si diagnosticarii echipamentelor materiale documentare, consumabile, automobil
    • Scolarizare in functie de necesitati

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (157)