Director Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romcab active.


Vezi toate job-urile Director Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Romcab
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 16.11.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Romcab este o companie in plin proces de dezvoltare avand un mare potential pentru a deveni un lider pe piata de cabluri din Romania si un jucator important pe piata cablurilor din Europa.

    Cerinte

    - studii superioare, preferabil economice sau tehnice
    - experienţă ȋn companii de producţie sau disponibilitate pentru a asimila rapid modelul de business specific
    - cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice
    - cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat
    - cunoaşterea limbii germane reprezintă un avantaj
    - capacitate de comunicare, de decizie şi abilităţi de negociere deosebite
    - spirit analitic, meticulozitate şi capacitate de control
    - minte deschisă, dinamism şi echilibru
    - domiciliu stabil ȋn Tg. Mureş sau disponibilitate pentru relocare
    - disponibilitate pentru deplasări ȋn proporţie de 70% din timpul de lucru, disponibilitate pentru călătorii ȋn străinătate
    - carnet de conducere cat. B cu experiență de minim 2 ani

    Responsabilitati

    - conceperea strategiilor comerciale ȋn conformitate cu obiectivele generale ale companiei. Prevederea, identificarea şi exploatarea continuă a tuturor factorilor externi de natură socială, economică, tehnologică şi politică, care pot influenţa activitatea firmei;
    - organizarea, planificarea, conducerea, coordonarea şi controlul întregii activităţi comerciale a firmei, în scopul dezvoltării şi stabilizării, sub aspect strategic, valoric, al imaginii şi reprezentativităţii, a poziţiei firmei, prin utilizarea eficientă a tuturor resurselor interne şi externe avute la dispoziţie, ȋn condiţii de rentabilitate şi profit;
    - implementarea şi dezvoltarea în interiorul compartimentului a unui management performant care să asigure desfăşurarea activităţii comerciale la nivelul celor mai înalte standarde de profesionalism şi reprezentativitate în domeniu pe piaţa mondială;
    - identificarea necesităţilor pieţei la un moment dat şi de perspectivă
    - asigurarea unei oferte de produse şi servicii cât mai apropiate de necesităţile pieţei, din punct de vedere al diversităţii, cantităţii, calităţii, disponibilităţii şi al acccesibilităţii
    - dezvoltarea de parteneriate de afaceri la nivel intern şi extern;
    - crearea şi dezvoltarea unei reţele de clienţi care să asigure realizarea obiectivelor privind masa critică, gradul de acoperire şi de penetrare al pieţei, cota de piaţă,
    - coordonarea activităţii de negociere a contractelor, verificarea şi monitorizarea activităţii de ofertare; urmărirea respectării prevederilor legale privind contractele comerciale;
    - urmărirea executării contractelor comerciale şi a ȋncasării valorii creanţelor la scadenţă, precum şi urmărirea aspectelor de ordin financiar ce apar ȋn relaţia cu clienţii;
    - realizarea, implementarea şi optimizarea procedurilor privind activităţile comerciale;
    - realizarea planurilor de afaceri şi a planurilor operaţionale pentru activităţile subordonate, precum şi a analizelor periodice privind atingerea obiectivelor şi ȋncadrarea ȋn bugete.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Targu Mures,

    Targu Mures,

    Aplica fara CV
    Oradea, Targu Mures, Galati,

    Vezi job-uri similare (12)