Responsabil Raportare Bugetare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Raportare Bugetare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    • studii superioare profil Economic
    • experiență anterioară de minim 3 ani în ariile de bugetare și contabilitate
    • excelente abilități de comunicare și relaționare
    • capacitate de analiză, sinteză și prezentare a informațiilor financiare
    • inițiativă și dorință de învățare continuă
    • abilități de organizare și planificare
    • cunoștințe solide in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), cunoștințele despre baze de date sunt un avantaj
    • experiență anterioara în utilizarea sistemului SAP
    • limba engleză: nivel mediu.

    Responsabilitati

    • verifică înregistrarea cheltuielilor și veniturilor pe centre de cost și centre de profit în conformitate cu regulile de grup și procedurile interne
    • analizează costurile urmărind variațiile realizat versus planificat la nivel de segment și punct de lucru
    • sugerează metode de optimizare a costurilor și creștere a productivității
    • elaborează rapoarte specifice în funcție de cerințele clienților interni
    • urmărește lunar situația stocurilor de materii prime, produse finite și piese de schimb
    • oferă suport altor departamente în activitatea curentă sau în proiecte și inițiative comune
    • participă la procesul de planificare și previzionare pe baza informațiilor primite din zona operațională
    • oferă suport centrului regional de servicii în activitatea de închidere de lună pentru aria de raportare și bugetare
    • asigură pregătirea și actualizarea sistemelor de rapoarte: SAP, BW
    • colectează informațiile necesare gestionării stocurilor (inventare lunare) și realizează controlul gestionarii stocurilor pentru locațiile din aria de activitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)