Operator Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Operator Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 11.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    -Diploma de bacalaureat;
    -Cunostinte de limba engleza;
    -Disponibilitatea de a lucra in schimburi (fara schimb de noapte);
    -Capacitatea de a comunica – scris, vorbit; capacitatea de a intelege nevoia clientului;
    -Capacitatea de exprimare clara si pe tonul potrivit;
    -Abilitatea de a asculta – ascultarea activa este foarte importanta;
    -Motivatie si sa isi dorinta de invetare pentru a obtine rezultate mai bune;
    -Abilitatea de a ramane calm, rabdator, atent la nevoile clientului si sa empatizeze cu acesta cand e nevoie;
    -Atitudine pozitiva;
    -Orientarea catre vanzare;
    -Atentie distributiva sau abilitatea de a face mai multe lucruri in acelasi timp (sa vorbeasca la telefon, sa tasteze la calculator);
    -Cunostinte basic de geografie (se va testa);

    Responsabilitati

    -Sa raspunda tuturor cerintelor clientilor intr-o maniera profesionista pentru a proiecta o imagine pozitiva a companiei;
    -Sa se asigure ca expedierile sunt corect preluate si procesate;
    -Sa previna pierderea de clienti si venituri si sa evite escaladarea cererilor, tratand toate reclamatiile diplomatic pentru a restabili increderea in serviciile companiei;
    -Sa ofere un serviciu eficient, prompt si orientat spre vanzare tuturor clientilor astfel incat sa se maximizeze contributia si atingerea tintelor de venit propuse;
    -Raporteaza direct catre Contact Center Supervisor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Bacau,

    Bacau,

    Bacau,