Analist servicii clienti cu limba germana - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti cu limba germana - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 30.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana organizata si dinamica pentru a se alatura echipei Suport Departament Achizitii la sediul nostru din Brasov.

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
    - Capacitatea de a cauta, de a analiza si de a sintetiza informatii;
    - Cunostinte Microsoft Office (cu accent pe Excell);
    - Cunoasterea si utilizarea limbii germane la nivel minim B2 și limbii franceze sau engleze la nivel minim B1;
    - Gandire logica, organizata;
    - Capacitate de adaptare;
    - Rezistenta la stres;

    Responsabilitati

    (R30707004150)
    In calitate de Analist servicii client cu limba germana in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
    - Asigurarea relatiei si comunicarii zilnice cu departamentele administrative – asistenti administrativi ai clientului; departament contabilitate (plati, facturi), departament logistic (depozite, cuantificare produse), transport;
    - Realizarea dosarelor de prezentare a suprastocurilor identificate si verificarea informatiile si documentele continute, asigurarea corectitudinii acestora si trimiterea lor spre depunere la departamentul de marketing;
    - Asigurarea unui flux normal in procesul de achizitii prin interventia periodica in caz de neconcordanta a termenelor de plata, a cantitatii sau calitatii produselor primite, solutionarea diferentelor sau lipsurilor intervenite la nivel de marfa sau documentatie;
    - Asigurarea eficientizarii timpilor alocati crearii si analizei unui dosar de prezentare, precum si a celor alocati prezentarii, negocierii si analizei unei oferte transmise furnizorilor;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Brasov, Sacele,

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe,

    Brasov, Job national

    Vezi job-uri similare (15)