Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
COORDONATOR - TRAINER call center - TURSM
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile MAREEA COMTUR active.Vezi toate job-urile COORDONATOR - TRAINER call center - TURSM active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | MAREEA COMTUR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.08.2015 |
Remote work: | On-site |
MAREEA a luat fiinţă în 1998 şi este o companie cu capital privat. Perioada de dezvoltare a companiei se suprapune peste perioada de maturizare a serviciilor turistice din România.
Cerinte
- absolvent studii superioare
- competente in organizarea activitatii;
- competente in coordonarea oamenilor;
- capacitate de feed-back si raportare;
- competente formator
- abilitati de comunicare, relationare, management al timpului si/sau al stresului;
- excelente abilitati de mediere si negociere
- atitudine proactiva, orientare spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor
- experienta manageriala dovedita intr-o pozitie similara ca si complexitate
- experienţa in asistenta in vanzarea de la distanta (este o conditie necesara)
• Planifica, organizeaza si controleaza actiunile din departament, in vederea realizarii obiectivelor alocate (coordoneaza ziua de munca si urmareste gradul de realizare al vanzarilor/departament)
• Monitorizează activitatea zilnica a echipei conform planului si planificării stabilite;
• Realizeaza activitatea de raportare a performantelor, pe indicatorii de performanta ai postului, pentru toti angajatii din departamentul Call Center în baza indicatorilor de performanţă şi a apelurilor, acordă feedback, susţine sesiuni de coaching şi stabileste acţiuni specifice pentru imbunataţirea performanţelor operatorilor şi echipei.
• Se asigură că agentii/operatorii cunosc şi aplică informaţiile noi, au competenţele necesare desfaşurarii activitaţii.
• Înregistrează în aplicaţiile specifice situaţiile/solicitările care necesită verificări suplimentare, ce nu pot fi efectuate în timpul apelului, necesitând direcţionarea către Front/Back Office şi/sau catre alte departamente.
• Verifică periodic stadiul cererilor inregistrate, în vederea înaintării pe flux şi a finalizării lor.
• Recruteaza noi agenti in vederea mentinerii numarului de operatori.
• Monitorizeaza, analizeaza si propune strategii de imbunatatire a activitatii pe care o coordoneaza
• Identifica impreuna cu managerul de departament nevoile de training ale departamentului si intocmeste planuri de formare
• Asigura furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si profesionalism a serviciilor de informare a clienţilor companiei, existenţi si/sau potenţiali prin propunere si elaborare programe de training,intocmirea materialelor de instruire si instruirea echipelor de call-center si front
• Intocmeste statistici si rapoarte de activitate;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Call Center cu lb. Franceza sau Germana- hibrid in Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (169) |
Raporteaza eroarea la