COORDONATOR - TRAINER call center - TURSM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MAREEA COMTUR active.


Vezi toate job-urile COORDONATOR - TRAINER call center - TURSM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: MAREEA COMTUR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MAREEA a luat fiinţă în 1998 şi este o companie cu capital privat. Perioada de dezvoltare a companiei se suprapune peste perioada de maturizare a serviciilor turistice din România.

    Cerinte

    - absolvent studii superioare
    - competente in organizarea activitatii;
    - competente in coordonarea oamenilor;
    - capacitate de feed-back si raportare;
    - competente formator
    - abilitati de comunicare, relationare, management al timpului si/sau al stresului;
    - excelente abilitati de mediere si negociere
    - atitudine proactiva, orientare spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor
    - experienta manageriala dovedita intr-o pozitie similara ca si complexitate
    - experienţa in asistenta in vanzarea de la distanta (este o conditie necesara)

    Responsabilitati

    • Planifica, organizeaza si controleaza actiunile din departament, in vederea realizarii obiectivelor alocate (coordoneaza ziua de munca si urmareste gradul de realizare al vanzarilor/departament)
    • Monitorizează activitatea zilnica a echipei conform planului si planificării stabilite;
    • Realizeaza activitatea de raportare a performantelor, pe indicatorii de performanta ai postului, pentru toti angajatii din departamentul Call Center în baza indicatorilor de performanţă şi a apelurilor, acordă feedback, susţine sesiuni de coaching şi stabileste acţiuni specifice pentru imbunataţirea performanţelor operatorilor şi echipei.
    • Se asigură că agentii/operatorii cunosc şi aplică informaţiile noi, au competenţele necesare desfaşurarii activitaţii.
    • Înregistrează în aplicaţiile specifice situaţiile/solicitările care necesită verificări suplimentare, ce nu pot fi efectuate în timpul apelului, necesitând direcţionarea către Front/Back Office şi/sau catre alte departamente.
    • Verifică periodic stadiul cererilor inregistrate, în vederea înaintării pe flux şi a finalizării lor.
    • Recruteaza noi agenti in vederea mentinerii numarului de operatori.
    • Monitorizeaza, analizeaza si propune strategii de imbunatatire a activitatii pe care o coordoneaza
    • Identifica impreuna cu managerul de departament nevoile de training ale departamentului si intocmeste planuri de formare
    • Asigura furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si profesionalism a serviciilor de informare a clienţilor companiei, existenţi si/sau potenţiali prin propunere si elaborare programe de training,intocmirea materialelor de instruire si instruirea echipelor de call-center si front
    • Intocmeste statistici si rapoarte de activitate;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (169)