Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Compensatii si Beneficii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.Vezi toate job-urile Specialist Compensatii si Beneficii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grupul Holcim Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.04.2016 |
Remote work: | On-site |
Despre Holcim România
Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).
Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.
Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.
- studii superioare, preferabil profil economic
- minim 3 ani experiență într-un rol similar
- cunoașterea legislației muncii și salarizării
- foarte bune abilități de organizare și planificare
- inițiativă și orientare către rezultat
- excelente abilități de comunicare și relaționare
- cunoștințe operare PC: MS Office, Charisma, SAP
- cunoștințe limba engleză nivel intermediar.
- administreaza calculul salarial pana la nivelul notei contabile (Charisma)
- gestionează documentele legate de evidența veniturilor salariale și beneficiilor angajaților
- realizează bugetul anual de cheltuieli personal în conformitate cu cerințele companiei și legale
- analizează și propune modificări ale politicii salariale pentru a reflecta nevoile companiei și dinamica pieței
- oferă consultanță angajaților și managementului cu privire la pachetele de compensații și beneficii
- realizează rapoarte specifice privind indicatorii de salarii și personal
- gestionează și actualizează aplicația de calcul salarial (Charisma)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Salarizare / Payroll Hybrid | |
HR Admin Specialist Aplica fara CV | |
Specialist Recrutare BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (29) |
Raporteaza eroarea la