Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Receptionist (perioada determinata 1 an)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.Vezi toate job-urile Receptionist (perioada determinata 1 an) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grupul Holcim Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.08.2015 |
Remote work: | On-site |
Despre Holcim România
Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).
Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.
Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.
• Studii medii
• Experienta profesionala minim 1 an intr-un post similar
• Excelente abilitati de comunicare si interactiune
• Capacitatea de rezolvare a problemelor si de a lucra cu sarcini multiple
• Cunostinte limba engleza: nivel mediu
• Cunostinte operare computer: Word, Excel
• Preia si redirectioneaza apelurile telefonice si corespondenta primita
• Pregateste, inregistreaza si trimite corespondenta externa
• Efectueaza rezervarile de bilete de avion si cazare pentru deplasari in tara sau in strainatate
• Ofera sprijin clientilor interni in organizarea intalnirilor si evenimentelor
• Centralizeaza, comanda si distribuie rechizitele pentru toate departamentele
• Mentine relatia cu furnizorii din aria de responsabilitate (curierat, papetarie, catering)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Receptionist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (25) |
Raporteaza eroarea la