Consilier Feed-back Client

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Feed-back Client active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Studii medii sau superioare – de preferinta profil tehnic;
    • Abilitati foarte bune de comunicare verbala si interrelationare; bune abilitati de dictie, voce placuta, exprimare clara si cursiva;
    • Orientare catre client si catre rezultate;
    • Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office (in special Excel si Word);
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    • Cunostinte tehnice: internet, telefonie, tv digital – reprezinta un avantaj
    • Peste 6 luni experienta in activitatea de Relatii Clienti – call center – reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    • Verifica conturile clientilor care vor fi contactati telefonic sau vor fi inclusi in diverse analize, in vederea cunoasterii situatiei pentru care au contactat compania;
    • Contacteaza telefonic clienti conform rapoartelor de clienti primite si culege date de la acestia, cu ajutorul intrebarilor din formulare standard/ procedurile aferente;
    • Preia informatiile necesare de la clienti in timpul apelului si le inregistreaza in formularele standard de completat/ baza de date pentru analiza ulterioara;
    • Mentine legătura permanenta cu superiorul direct - comunica situaţiile intermediare la termenele stabilite, comunica orice probleme apărute pe parcursul derulării studiului;
    • Isi inregistreaza zilnic activitatea in raportul de activitati si transmite zilnic activitatea catre managerul direct;
    • Semnaleaza clientii cu probleme deosebite si le transmite catre departamentele abilitate pentru a se stabili diferite actiuni pentru cresterea satisfactiei acestora si a increderii lor in companie; urmareste ca situatiile transmise sa fie solutionate corespunzator;
    • Identifica si propune actiuni pentru imbunatatirea continua a activitatii lor si a experientei clientilor UPC, pe baza feedback –ului colectat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (227)