Reprezentant Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALGERNON IMPEX active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ALGERNON IMPEX
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Buna,
    Eu sunt Algernon si as dori sa facem echipa.
    Mai intai sa iti spun cateva cuvinte despre mine: anul acesta voi implini 23 de ani de cand sunt pe piata de distributie folii premium pentru industria publicitara. Ma mandresc cu parteneriate lungi si fructuoase cu furnizorii nostri, cu clienti care ne ajuta sa ne dezvoltam si sa fim cei mai buni, dar si cu o echipa de oameni frumosi profesional si uman.
    Echipa mea este dinamica, dornica sa invete, implicata in proiectele de dezvoltare de business dar si personala. Oamenii fac diferenta si aduc cea mai mare valoare intr-o companie. Impreuna cu ei visele mele au devenit realitate si datorita lor sunt acum un jucator important pe aceasta piata.
    Pentru a face echipa am nevoie ca si tu sa iti doresti sa oferi atentie, profesionalism, sa construiesti relatii bazate pe incredere cu toti cei cu care vei colabora, indiferent daca este client, furnizor sau coleg. In tot ceea ce facem pornim de la nevoile celorlalti, si daca tu ai aceasta abordare, cu siguranta vei reusi.

    Cerinte

    - Studii liceale finalizate;
    - Cunostinte bune operare MS Office - Word, Excel, Outlook;
    - Experienta minim 1 an pe un post similar sau un post ce presupune relationarea cu clientii;
    - Permis de conducere categoria B – reprezinta un avantaj;
    - Limba engleza nivel mediu (obligatoriu);
    - Orientare catre client;
    - Empatie in relationarea cu clientii;
    - Abilitati de comunicare si relationare;
    - Atentie la detalii;
    - Capacitatea de organizare a activitatii;
    - Initiativa;
    - Abilitati de rezolvare a problemelor si gestionare a conflictelor;
    - Lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Preluarea comenzilor de la clienti si inregistrarea lor in sistemul informatic;
    - Urmarirea derularii comenzilor, in scopul informarii corecte si la timp a clientilor privind stadiul de livrare a acestora;
    - Rezolvarea problemelor ce ar putea aparea in timpul livrarii comenzilor;
    - Informarea si consilierea clientilor privind produsele, preturile si politica de discounturi si oferte speciale;
    - Responsabil/a de urmariea si recuperarea creantelor de la clienti;
    - Urmarirea stocurilor si propunerea de solutii pentru eficientizarea acestora.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Brasov,

    Vezi job-uri similare (54)