Help Desk Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile dcs plus active.


Vezi toate job-urile Help Desk Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: dcs plus
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We strongly believe that a company`s greatest asset are the people. People and their natural ability to transform. Things and themselves.
    Since the beginning of our journey, dcs plus has been constantly transforming: one product led to other, one version upgraded to another, each new market acquired triggered change.
    To increase quality and meet expectations we have been growing our teams. New roles have been created, new people joined our team and new success stories are in progress.
    Today, we continue extending our crew and we are looking for professionals with high ambitions that share the same values we do.

    Cerinte

    - absolvent studii superioare sau an terminal
    - inclinare spre aplicatii software, cu intelegere rapida a acestora pentru domeniul turism
    - spirit tehnic, cu abilitati in folosirea de aplicatii software
    - invatare si adaptare rapida
    - capabil de lucru sutinut si de atentie sporita, in echipa, pentru proiecte de dimensiune medie si mare
    - capabil sa sintetizeze cerinte de business ale clientului si sa le aplice in optiuni noi in software-ul existent
    - capabil sa reprezinte imaginea companiei in toate circumstantele in care ia contact cu clientul
    - cunoaste foarte bine limba Engleza (70% din comunicare se efectueaza in limba Engleza)

    Prezinta avantaj:
    - experienta anterioara cu lucrul in sisteme software
    - experienta anterioara / cunostinte in domeniul turism

    Responsabilitati

    - ofera asistenta clientului utilizator al software-ului in toate procesele pe care acesta le desfasoara (telefonic, e-mail, intalniri)
    - intra in contact cu clientul si il consiliaza, atat in utilizarea stricta a software-ului cat si in concepte de business potrivite propriului model aplicat
    - opereaza anumite parti ale sistemului software si proceseaza date in beneficiul clientului (ca si serviciu de asistenta avansata)
    - contribuie la updatarea documentatiei de produs si propune si documenteaza concepte si module noi in cadrul aplicatiilor
    - intra in contact cu echipa tehnica pentru furnizarea informatiilor sintentizate si filtrate de la client

    Alte informatii

    Beneficii:
    - pachet salarial motivant
    - mediu de lucru cu oameni tineri, cu mentalitati deschise
    - lucru in cladire de birouri in zona centrala, aproape de orice mijloc de transport
    - posibilitatea unei evolutii reale, pe masura realizarilor (este in interesul direct al companiei ca angajatul sa evolueze constant)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (186)