Order Management - Limba Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Order Management - Limba Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Cerințe

    - Studii superioare;

    - Cunoştinţe avansate de limba engleză;

    - Bune abilitati de organizare si prioritizare;

    - Bune abilitati de comunicare si prezentare;

    - Experienta de lucru cu clienti, echipe suport.

    Responsabilitati

    - Gestionarea clientilor directi;

    - Monitorizarea si gestionarea comenzilor si reclamatiilor;

    - Comunicarea pro-activă a statutului comenzilor către clienţi;

    - Primirea comenzilor de la clienţi si verificarea acestora in asa fel incat fiecare comandă să conţină informaţiile obligatorii şi să fie completată adecvat;

    - Finalizarea informaţiilor despre comandă;

    - Transmiterea comenzilor verificate către echipa de introducere a comenzilor;

    - Folosirea instrumentelor interne pentru verificarea statutului comenzii;

    - Verificarea programării comenzilor conform acordului de calitate a serviciilor;

    - Informarea clienţilor privind deviaţiile comenzilor;

    - Confirmarea comenzii către client în intervalul de timp definit;

    - Analiza şi clasificarea reclamaţiilor;

    - Identificarea acţiunii de corijare ce trebuie adoptată;

    - Colaborarea cu alte entităţi pentru a asigura soluţionarea adecvată a reclamaţiilor.


    Beneficii:

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;

    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;

    - Cursuri de formare profesionala;

    - Team-building-uri.


    Cod Anunț: 040615MAL

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (321)