Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Order Management - Limba Engleza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Order Management - Limba Engleza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.07.2015 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.
Cerințe
- Studii superioare;
- Cunoştinţe avansate de limba engleză;
- Bune abilitati de organizare si prioritizare;
- Bune abilitati de comunicare si prezentare;
- Experienta de lucru cu clienti, echipe suport.
- Gestionarea clientilor directi;
- Monitorizarea si gestionarea comenzilor si reclamatiilor;
- Comunicarea pro-activă a statutului comenzilor către clienţi;
- Primirea comenzilor de la clienţi si verificarea acestora in asa fel incat fiecare comandă să conţină informaţiile obligatorii şi să fie completată adecvat;
- Finalizarea informaţiilor despre comandă;
- Transmiterea comenzilor verificate către echipa de introducere a comenzilor;
- Folosirea instrumentelor interne pentru verificarea statutului comenzii;
- Verificarea programării comenzilor conform acordului de calitate a serviciilor;
- Informarea clienţilor privind deviaţiile comenzilor;
- Confirmarea comenzii către client în intervalul de timp definit;
- Analiza şi clasificarea reclamaţiilor;
- Identificarea acţiunii de corijare ce trebuie adoptată;
- Colaborarea cu alte entităţi pentru a asigura soluţionarea adecvată a reclamaţiilor.
Beneficii:
- Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;
- Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;
- Cursuri de formare profesionala;
- Team-building-uri.
Cod Anunț: 040615MAL
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Professional (with German) BUCURESTI, | |
Operator back office cu limba italiana si engleza Aplica fara CV | |
Team Lead Order Management - Competence HUB BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (321) |
Raporteaza eroarea la