Analist procese organizationale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Analist procese organizationale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate in domeniul economic;
    - atentie la detalii si viziune de ansamblu asupra aspectelor de interes;
    - comunicare asertiva;
    - orientare catre rezultate si maximizarea beneficiilor;
    - capacitate de analiza, sinteza si expunere a ideilor;
    - disponibilitate la deplasari;
    - disponibilitate pentru relocare in Bucuresti;
    - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la nivel cel putin mediu.

    Responsabilitati

    - analiza proceselor decizionale din companie, in ceea ce priveste traseul decizional si factorii implicati;
    - analiza fluxurilor de informatii pe nivele ierarhice;
    - urmarirea nivelului de dispersie a informatiilor transmise la nivel intra si intre departamente;
    - urmarirea activitatii de raportare si oferirea de solutii pentru optimizare si implicarea doar a factorilor relevanti in proces;
    - analiza centrelor de activitate si crearea de legaturi intre departamente, care sa conduca la un flux de informatii optimizat bazat pe nevoi;
    - stabilirea si sustinerea de interviuri interne cu factori decizionali si reprezentanti ai departamentelor pentru identificarea nevoilor de comunicare si knowledge in desfasurarea optima a activitatii;
    - prezentarea rezultatelor periodice catre managementul companiei;
    - implicare in elaborarea sau revizuirea planuri tactice si strategice.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - oportunitati de cariera intr-un mediu foarte dinamic aflat intr-o continua ascensiune;
    - provocari constante alaturi de o echipa de elita;
    - cadru de dezvoltare personala si profesionala intr-un domeniu ce implica adaptabilitate si inovare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (17)