SPECIALIST ACCESARE FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE EUROPENE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST ACCESARE FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE EUROPENE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate;
    - cunostinte la nivel avansat a unei limbi de circulatie internationala;
    - capacitate de analiza si sinteza;
    - cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer);
    - capacitate de lucru in conditii de stres, termene limita;
    - excelente abilitati de comunicare;
    - abilitati dezvoltate de management al timpului alocat proiectelor (analize, rapoarte, deadline-uri);
    - cunostinte temeinice in ceea ce priveste legislatia in vigoare a achizitiilor publice;
    - permis de conducere categoria B;
    - disponibilitate pentru relocare in Bucuresti.

    Responsabilitati

    - oferirea de consultanta in vederea finantarii proiectului de investiţii;
    - pregatirea informatiei si documentarea in vederea realizarii proiectului;
    - elaborarea proiectului de investitii impreuna cu factorii decizionali din compania client;
    - oferirea de consultanta, gestionarea, organizarea si intocmirea documentatiilor necesare in perioada de implementare a proiectelor de investitii;
    - evaluarea, monitorizarea si controlul proiectelor care au obtinut finantare nerambursabila prin programe europene;
    - comunicarea cu factorii implicati in elaborarea si implementarea proiectului: echipa de proiect, clienti, furnizori specifici (proiectanti, constructori, specialisti in diverse domenii etc.), autoritati contractante, autoritati de implementare.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - dezvoltarea unei cariere stabile in cadrul unei companii de renume;
    - posibilitatea participarii la cursuri de dezvoltare profesionala si perfectionare in domeniu;
    - mediu de lucru profesionist.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (6)