HBS Expeditor Dutch speaker

This job is no longer active!

View all jobs Honeywell active


View all jobs HBS Expeditor Dutch speaker active on Hipo.ro

View all jobs Acquisitions - Logistics - Supplies active on Hipo.ro


Employer: Honeywell
Domain:
  • Acquisitions - Logistics - Supplies
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 26.05.2015
    Remote work: On-site
    Short company description

    Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do.

    Requirements

    Cerinte:
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; Olandeza– conversational b2 (scris/vorbit)
    • Cunostinte de SAP
    • Experienta anterioara in domeniile: supply chain: achizitii, management de proiecte, servicii client
    Relationeaza cu urmatoarele departamente:
    • Departamentul “Servicii” si cel de “Proiecte” din cadrul BSC
    • Departamentele locale din cadrul HBS: Manageri de proiect, ingineri, specialisti servicii clienti, specialist achizitii
    • Departamentul contabilitate furnizori
    • Departamentul intretinere baze de date furnizori
    • Departamentul intretinere baze de date material

    Responsibilities

    • Asimileaza constant cunostinte despre operatiuni si proces si contribuie la organizarea si actualizarea lor in mod continuu
    • Proceseaza toate solicitarile primite, in conformitate cu standardele contractuale agreate si communicate de catre seful direct
    • Convertirea prompta si corecta a rechizitiilor in comenzi
    • Crearea si modificarea contractelor pentru furnizorii interni (ECC)
    • Rezolvarea problemelor care cauzeaza blocarea platilor catre furnizori, fie direct, fie prin asigurarea implicarii departamentelor competente Procesarea in sistem a modificarilor cerute de catre reprezentanti ai organizatiei locale
    • Facilitarea procesarii modificarilor necesare in sisteme si baze de date, prin intermediul departamentelor baze de date furnizori si materiale
    • Oferirea de date din sistem catre reprezentanti ai organizatiei locale
    • Pastrarea unei relatii profesionale, dar cordiale cu furnizorii; contactarea acestora ori de cate ori este nevoie pentru rezolvarea unor sarcini de serviciu:
    • clarificarea problemelor legate de comenzi, livrare, facturare
    • contactarea proactiva a departamentelor livrari ale furnizorilor pentru urgentarea livrarilor
    • Contactarea furnizorilor pentru negocierea comenzilor conform intelegerilor cu districtele (DSM)
    • Asigura un nivel de acuratete de minim 95 % in indeplinirea sarcinilor de serviciu
    • Se inscrie in media volumetrica de procesare a echipei, cu fluctuatii de maxim 10%
    • Contribuie la atingerea unui procentaj de minim 85% la calcularea gradului de satisfactie a clientului

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (5)