Contabil-VEO(Iasi)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil-VEO(Iasi) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.05.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana autonoma, cu spirit organizatoric si atenta la detalii pentru a se alatura Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iasi.

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
    - studii economice, cunostinte contabile;
    - atentie la detalii si la acuratetea datelor;
    - experienta intr-un post similar;
    - placerea de a lucra cu cifrele si de a gestiona diverse situatii financiare;
    - cunoasterea programului informatic Nexus (prezinta un avantaj);
    - cunostinte de limba franceza si engleza(cunoasterea uneia dintre ele la nivel mediu).

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    Ref (R51002001150)

    In calitate de Contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
    - intocmirea si transmiterea facturilor catre clientii societatii, urmarind si incasarea acestora;
    - verificarea documentelor justificative primite astfel incat acestea sa contina toate elementele reglementate de legislatia in domeniu;
    - codificarea, pe centre de cost, a facturilor de la furnizori si a deconturilor de la salariati si inregistrearea lor in Nexus;
    - intocmirea documentelor aferente incasarilor si platilor cu numerar de la sediu;
    - intocmirea Registrul de casa si gestionarea numeralul din casierea de la sediul societatii;
    - intocmirea NIR-urilor, a bonurilor de consum si a proceselor verbale de punere in functiune;
    - realizarea transferului operatiunilor bancare;
    - se asigura ca dosarul contabil al fiecarei luni contine toate documentele in original, completate cu toate elementele necesare si reglementate legal.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - reale oportunitati de dezvoltare ale carierei intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - pachet salarial si mediu de lucru atractiv

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid