Market Intelligence Analyst
This job is no longer active!View all jobs Grupul Holcim Romania activeView all jobs Market Intelligence Analyst active on Hipo.roView all jobs Marketing active on Hipo.ro |
Employer: | Grupul Holcim Romania |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 21.06.2015 |
Remote work: | On-site |
Despre Holcim România
Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).
Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.
Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.
Requirements:
• university degree in Economics, Mathematics or Marketing
• experienced with qualitative and quantitative research methodologies
• ability to analyze, discuss and illustrate complex data
• strong intellectual curiosity and initiative
• excellent written and verbal communication skills
• excellence in planning and execution
Main responsibilities:
• collects & analyzes relevant market information from various sources
• develops data market knowledge with a focus on understanding available market potential and opportunities
• establishes reporting methodologies, performs ad-hoc market analysis to support strategy and analyze performance
• offers support in commercial and business projects to identify and translate market opportunities
• provides consumption based data analysis for the brands to support teams in decision making
• proposes and implements reporting solutions working closely with interested areas
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Top Account Marketing Professional Hybrid | |
Social Media Analyst BUCURESTI, | |
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (94) |
Raporteaza eroarea la