Brand Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Brand Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.03.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    Requirements:

    • university degree in Marketing or Communication
    • minimum 3 years of experience in strategic Brand Management or in a similar role
    • experience in coordinating marketing campaigns, media planning and buying
    • experience in developing , positioning, value propositions, creative concepts form idea to project
    • work experience in full-service advertising agency or FMCG represents a plus
    • creative thinking and initiative
    • persuasive communication and presentation skills
    • fluent in English and computer proficiency
    • driving license B

    Responsabilitati

    Main responsibilities:

    • participates in the marketing plan development, communicates and drives its implementation across organization
    • develops and implements influencers strategies and programs
    • coordinates the content and stylistic direction of published materials according to brand guidelines
    • develops and implements a marketing-mix of tools to enhance brand awareness
    • supervises the Holcim brand usage and promotion by managing implementation, monitoring and auditing usage of the brand directives
    • monitors and analyzes the marketing programs effectiveness in all segments

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (102)