Ofițer Relații Clienți
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Ofițer Relații Clienți active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.06.2015 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Clientul nostru este o prestigioasă companie care activează în sectorul serviciilor financiare. Cu mai mult de 10 ani experiență în piața din Romania, ei vor să își extindă echipa de relatii clienți din București cu doua posturi de Ofițer Relații Clienți.
Rolul principal al viitorului angajat este să asigure o bună negociere cu clienții companiei care doresc să-și închidă creditul.
Cerințe
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Cunoștințe bune de operare PC și a pachetului Microsoft Office - Excel;
- Foarte bune abilități de comunicare și negociere;
- Persuasiune, ambiție;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- Rezistență la stres;
- Orientare către identificarea soluțiilor;
- Atitudine pozitivă.
- Este responsabil cu atingerea target-ului stabilit de management și de către echipa din care face parte;
- Înregistrează în aplicațiile disponibile interacțiunile avute cu clienții;
- Comunică într-un limbaj adecvat, fiind conștient de nivelul de înțelegere al fiecărui client, păstrând totodată o atitudine pozitivă;
- Recomandă si negociaza soluții noi de credit, adaptate nevoilor actuale ale clienților;
- Înregistrează și raportează în cel mai scurt timp posibil disfuncționalitățile apărute în serviciul cu clienții în concordanță cu procedurile în vigoare.
Beneficii
- Bonus în funcție de performanță;
- Mediu de lucru dinamic;
- Oportunitați de dezvoltare profesională.
Cod Anunț: 200515RC
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Relații Clienți limba Italiană | București Aplica fara CV | |
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (76) |
Raporteaza eroarea la