Internship - Limba Italiana (nivel mediu)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Internship - Limba Italiana (nivel mediu) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Cerinte

    - Absolvent de facultate;

    - De preferat, experienta profesionala anterioara;

    - Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit);

    - Cunostinte medii de limba italiana (scris si vorbit);

    - Cunostinte solide operare a calculatorului si a pachetului Microsoft (Windows, Outlook, Office, etc.);

    - Cunostinte SAP sunt un plus.

    Responsabilitati

    - asigura verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale ordinelor/veniturilor/procesului, precum si conformitatea cu SAB 101;

    - asigura interfata intre departamentul de vanzari, business, departamentul de distributie, departamentul de dezvoltare si client;

    - asigura ca toate documentele sunt tiparite/stocate/trimise in timp util;

    - preia responsabilitatile de front office si coordoneaza activitatile pe intreg flux de proces ce include implicarea partenerilor interni si externi;

    - asigura verificarea, functionalitatea si controlul business-ului;

    - asigura responsabilitatile administrative pentru realizarea contractelor de suport;

    - asigura mentenanta corecta a contractelor in cadrul sistemelor din companie;

    - cunoasterea si utilizarea conexiunilor interne;

    - asigura raspunsurile pentru intrebarile din partea companiei;

    - monitorizeaza procesul pe intreg flux sau intre back office (BO) si front office (FO).

    Cod Anunt: 090415MAL

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (163)