Operator Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Operator Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru este un jucator important in domeniul consultantei financiare in Romania, membru al uneia dintre cele mai mari retele multidisciplinare la nivel international, oferind servicii integrate la nivel global.

    Rolul postului: Efectuarea activitatilor administrative necesare desfasurarii optime a fluxurilor de lucru in cadrul companiei.

    Cerinte:

    - Studii superioare in domeniul economic reprezinta un avantaj;

    - Experienta relevanta de minim 1 an;

    - Cunostinte de contabilitate primara;

    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;

    - Abilitati analitice si de planificare;

    - Bune abilitati de comunicare si colaborare in echipa;

    - Capacitate de a lucra in conditii de presiune

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor telefonice si intocmirea agendei zilnice de activitate;

    - Inregistrarea clientilor/furnizorilor/contactelor in aplicatia interna (Jurnal Gold);

    - Procesarea si transmiterea corespondentei catre departamentele interne;

    - Gestionarea activitatilor de achizitie a consumabilelor in cadrul companiei;

    - Mentinerea relatiei cu furnizorii;

    - Efectuarea evidentei documentelor de natura administrativa in cadrul companiei;

    - Asigurarea bunei desfasurari a activitatilor operationale la nivelul companiei

    Cod Anunt: 070515FT

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (27)