Analist Retail – Limba Franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Analist Retail – Limba Franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alătură-te uneia dintre cele mai mari companii producătoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinaţională producătoare de tehnologii, software, soluţii şi servicii pentru clienţi din diferite sectoare. Ca Analist Retail, vei asigura relația dintre partenerii companiei (detailiștii locali) și organizațiile locale, echipele de vânzări si alți beneficiari interni, pe aspectele operaționale referitoare la activitățile de compensare și colectare a datelor. E sansa ta de a-ţi construi o carieră, de a achiziţiona abilităţi transferabile, de a te dezvolta profesional într-un mediu super-tehnologizat, dinamic, multicultural.

    Cerinte:

    - Diploma universitară, de preferat în economie, administrarea afacerilor, finanţe sau tehnologia informaţiei, cu experienţa echivalentă în:

    - reglementare şi desfăşurare activităţi comerciale indirecte (prin angrosişti/distribuitori/detailişti);

    - colectare, procesare şi raportare date;

    - marketing, planificare, executare şi compensare.

    - Experienta aprofundată în MS Office (Excel, avansat) MS Access şi Business Objects;

    - Cunoștinte avansate de limba engleză şi limba franceză;

    - Experienţă relevantă în lucrul cu baze de date şi alte sisteme informatice similare: CRM/ERP;

    - Foarte bune aptitudini de comunicare;

    - Aptitudini analitice demonstrate şi orientare puternică spre procese;

    - Planificare de bază şi management de proiect;

    - Orientare puternică spre rezultate și către client;

    - Abilități de organizare şi planificare;

    - Capacitate de a lucra independent şi la distanţă;

    - Abilităţi interculturale.

    Responsabilitati

    - Efectuează operaţiuni de plată, pentru compensare;

    - Asigura consultanta echipelor de vânzări partenere;

    - Colectează informaţii, verifica rapoarte privind datele de vânzări; soluţionează probleme;

    - Monitorizează indicatori de performanţă, rezultate operaţionale, atingere obiective, remediere;

    - Elaborare şi utilizare analize relevante, optimizare procese pentru rezolvarea şi eficientizarea problemelor de colectare, raportare sau compensare;

    - Reprezintă echipa, în rol de analist pe procesele de compensare şi colectare a datelor;

    - Se asigura că informaţiile sunt gestionate conform Standardului de Conduită în Afaceri al companiei privind gestionarea informaţiilor importante, şi în conformitate cu cerinţele de Conformitate şi Audit.

    Cod Anunt: 060415AI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (218)