Agent servicii client - limba portugheza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SCC Services Romania active.


Vezi toate job-urile Agent servicii client - limba portugheza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: SCC Services Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 11.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    A best of breed technology solutions provider specialising in IT infrastructure, SCC has an enviable track record for helping European based companies and government organisations assess, plan, source, integrate and manage their IT infrastructure to deliver technology optimisation and more for less.

    Cerinte

    Candidatul ideal este, in primul rand, un excelent vorbitor al limbii portugheze. Utilizeaza foarte bine calculatorul personal si are o inclinatie evidenta spre domeniul IT, chiar daca nu are experienta sau studii in acest sens.

    Este esentiala atentia la detalii si disponibilitatea pentru un program full-time (40 de ore pe saptamana).

    Capacitatea de relationare cu clientii este de asemenea foarte importanta, candidatul trebuind sa poata dovedi aptitudini foarte bune de comunicare si de intelegere a nevoilor fiecarui client in parte.

    Intrucat activitatile se desfasoara in domenii conexe serviciilor IT, studiile, experienta de lucru sau certificarile corelate pot reprezenta un avantaj, dar nu pot substitui nu nivel nesatisfacator al cunostintelor lingvistice.

    Responsabilitati

    Jobul la care va pregatiti sa aplicati se desfasoara 100% la sediul companiei, 100% in fata calculatorului si va va pune in contact direct cu clientii nostri, vorbitori nativi ai limbii portugheze. Acesti clienti vor semnala diverse situatii in care echipamente IT functioneaza necorespunzator, afectandu-le activitatea in mai mica sau mai mare masura.

    Principala dumneavoastra responsabilitate va fi sa purtati un dialog coerent cu acesti clienti, in urma caruia sa preluati corect si rapid toate detaliile situatiei prezentate, pe care sa le inregistrati in sistemul companiei si sa executati diverse actiuni de informare cuprinse in procedurile de lucru, actiuni care vor fi prezentate in amanunt pe durata training-ului initial.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Iasi,

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (4)