Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Agent servicii client - limba portugheza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SCC Services Romania active.Vezi toate job-urile Agent servicii client - limba portugheza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | SCC Services Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.07.2015 |
Remote work: | On-site |
A best of breed technology solutions provider specialising in IT infrastructure, SCC has an enviable track record for helping European based companies and government organisations assess, plan, source, integrate and manage their IT infrastructure to deliver technology optimisation and more for less.
Cerinte
Candidatul ideal este, in primul rand, un excelent vorbitor al limbii portugheze. Utilizeaza foarte bine calculatorul personal si are o inclinatie evidenta spre domeniul IT, chiar daca nu are experienta sau studii in acest sens.
Este esentiala atentia la detalii si disponibilitatea pentru un program full-time (40 de ore pe saptamana).
Capacitatea de relationare cu clientii este de asemenea foarte importanta, candidatul trebuind sa poata dovedi aptitudini foarte bune de comunicare si de intelegere a nevoilor fiecarui client in parte.
Intrucat activitatile se desfasoara in domenii conexe serviciilor IT, studiile, experienta de lucru sau certificarile corelate pot reprezenta un avantaj, dar nu pot substitui nu nivel nesatisfacator al cunostintelor lingvistice.
Jobul la care va pregatiti sa aplicati se desfasoara 100% la sediul companiei, 100% in fata calculatorului si va va pune in contact direct cu clientii nostri, vorbitori nativi ai limbii portugheze. Acesti clienti vor semnala diverse situatii in care echipamente IT functioneaza necorespunzator, afectandu-le activitatea in mai mica sau mai mare masura.
Principala dumneavoastra responsabilitate va fi sa purtati un dialog coerent cu acesti clienti, in urma caruia sa preluati corect si rapid toate detaliile situatiei prezentate, pe care sa le inregistrati in sistemul companiei si sa executati diverse actiuni de informare cuprinse in procedurile de lucru, actiuni care vor fi prezentate in amanunt pe durata training-ului initial.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Call Center limba Italiana Aplica fara CV | |
Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Iasi, | |
Tehnician Service Lockere - Iasi Iasi, | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la