Vodafone Shared Services Romania: Agent Suport Clienti Italiana (full time/ part time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Vodafone Shared Services Romania: Agent Suport Clienti Italiana (full time/ part time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.06.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    Recrutam pentru unul din clientii nostri: Vodafone Shared Services Center. Vodafone Shared Services este un nou centru adus in Romania pentru Vodafone care ofera suport IT si non-IT pentru clienti din: Italia, Germania, Anglia, Irlanda, Spania.

    Candidatul ideal:
    - Nivel avansat de limba Italiana (C1-C2)
    - Orientare catre client
    - Proactiv
    - Motivat si interesat de a-si dezvolta o cariera intr-o companie multinationala
    - Abilitati bune de lucru in echipa
    - Atitudine pozitiva si prietenoasa

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Preluarea eficienta si intr-o maniera politicoasa a apelurilor primite din partea clientilor;
    - Ofera solutii si indicatii adecvate clientilor
    - Asculta activ obiectiile clientiilor si solutionarea acestora
    - Furnizeaza informatii cu context specific si sfaturi pentru clienti in conformitate cu politicile interne
    - Transmite cererile urgente/ reclamatii catre supervizori si sau specialisti si comunica feedback-ul catre client intr-un timp util
    - Ofera solutii si alternative adecvate pentru clienții
    - Relationeaza cu clientul intr-un mod prietenos oferind clientului o experienta de suport utila si placuta

    Alte informatii

    Vei avea oportunitatea sa:

    - te dezvolti in una din cele mai mari companii de telecom din Europa
    - participi la traninguri periodice oferite de profesionisti in domeniu
    - iti perfectionezi abilitatile de comunicare si interactiune interpersonala cat
    - interactionezi zilnic cu vorbitori nativi de italiana
    - faci parte dintr-un mediu multicultural si o echipa dinamica, tanara si in plina dezvoltare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3000 - 4280 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (119)