Inginer de Sistem IT Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Inginer de Sistem IT Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.07.2015 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
◦Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).
Experienţa în muncă:
◦Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;
◦Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX;
◦Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea;
◦Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
◦Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
◦Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
◦Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni);
◦Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
◦Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
◦Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
◦Orientare spre client;
◦Lucru în echipă;
◦Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
◦Persoană organizată şi proactivă;
◦Lucrează în ture;
◦Limba engleză nivel mediu;
◦Capacitate de a lua decizii;
◦Capacitate de analiză şi sinteză;
◦Comportament proactiv.
◦Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;
◦Oferă soluţii optime pentru problemele clienţilor (timp, calitate şi costuri);
◦Menţine confidenţialitatea datelor clienţilor care apelează linia verde şi numărul cu suprataxă destinată soluţionării problemelor cu calculatorul sau cu Internetul;
◦Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;
◦La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii a companiei, cu scopul de a contribui la creşterea veniturilor companiei;
◦În funcţie de evoluţia nevoilor de business, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine;
◦Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;
◦Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;
◦Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete (ATLAS) în conformitate cu procedurile specifice Diviziei;
◦Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Atlas, Service Order, Mind, Billing, Help and Support Center, Total View, Right Now);
◦Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat;
◦Colaborează cu alte departamente tehnice din cadrul companiei pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;
◦Respectă şi implementează politicile de securitate în vigoare la locul de muncă. Asigură confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;
◦Participă la toate sesiunile de training pentru a-şi îmbunătăţi performanţele, concentrându-se pe rezultatele performanţei şi pe dezvoltarea continuă a competenţelor;
◦Operează în aplicaţii specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces;
◦Colaborează cu Compartimentele Contracte şi Facturare pentru rezolvarea solicitărilor clienţilor de natură financiară sau modificări asupra contractelor;
◦Desfăşoară activitatea în cadrul proceselor în care este implicat, în limita responsabilităţilor descrise prin procedurile, deciziile, actele interne ale organizaţiei;
◦Respectă programele şi procedurile specifice ale locului de muncă pentru asigurarea unui cadru organizat de desfăşurare a activităţii;
◦Participă la atingerea scopurilor departamentului propunând mijloace de atingere şi îmbunătăţire a obiectivelor;
◦Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicatiilor electronice şi ale Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a datelor;
Cunoaşte şi respectă politica de calitate, obiectivele calităţii pentru Call Center, Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul intern,Codul de Conduita si Valorile companiei.
HR Shared Service Center
Adresa de e-mail: MyHR_Recruitment@telekom.com
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Inginer cloud computing / virtualizare / servicii informatice / baze de date Aplica fara CV | |
Inginer de telecomunicații BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (82) |
Raporteaza eroarea la