Inginer de Sistem IT Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Inginer de Sistem IT Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte


    Studii:
    ◦Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).

    Experienţa în muncă:
    ◦Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;
    ◦Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    ◦Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX;
    ◦Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea;
    ◦Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
    ◦Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
    ◦Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
    ◦Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni);
    ◦Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
    ◦Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
    ◦Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
    ◦Orientare spre client;
    ◦Lucru în echipă;
    ◦Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
    ◦Persoană organizată şi proactivă;
    ◦Lucrează în ture;
    ◦Limba engleză nivel mediu;
    ◦Capacitate de a lua decizii;
    ◦Capacitate de analiză şi sinteză;
    ◦Comportament proactiv.

    Responsabilitati


    ◦Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;
    ◦Oferă soluţii optime pentru problemele clienţilor (timp, calitate şi costuri);
    ◦Menţine confidenţialitatea datelor clienţilor care apelează linia verde şi numărul cu suprataxă destinată soluţionării problemelor cu calculatorul sau cu Internetul;
    ◦Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;
    ◦La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii a companiei, cu scopul de a contribui la creşterea veniturilor companiei;
    ◦În funcţie de evoluţia nevoilor de business, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine;
    ◦Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;
    ◦Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;
    ◦Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete (ATLAS) în conformitate cu procedurile specifice Diviziei;
    ◦Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Atlas, Service Order, Mind, Billing, Help and Support Center, Total View, Right Now);
    ◦Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat;
    ◦Colaborează cu alte departamente tehnice din cadrul companiei pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;
    ◦Respectă şi implementează politicile de securitate în vigoare la locul de muncă. Asigură confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;
    ◦Participă la toate sesiunile de training pentru a-şi îmbunătăţi performanţele, concentrându-se pe rezultatele performanţei şi pe dezvoltarea continuă a competenţelor;
    ◦Operează în aplicaţii specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces;
    ◦Colaborează cu Compartimentele Contracte şi Facturare pentru rezolvarea solicitărilor clienţilor de natură financiară sau modificări asupra contractelor;
    ◦Desfăşoară activitatea în cadrul proceselor în care este implicat, în limita responsabilităţilor descrise prin procedurile, deciziile, actele interne ale organizaţiei;
    ◦Respectă programele şi procedurile specifice ale locului de muncă pentru asigurarea unui cadru organizat de desfăşurare a activităţii;
    ◦Participă la atingerea scopurilor departamentului propunând mijloace de atingere şi îmbunătăţire a obiectivelor;
    ◦Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicatiilor electronice şi ale Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a datelor;

    Cunoaşte şi respectă politica de calitate, obiectivele calităţii pentru Call Center, Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul intern,Codul de Conduita si Valorile companiei.

    Alte informatii

    HR Shared Service Center
    Adresa de e-mail: MyHR_Recruitment@telekom.com

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (82)