Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent administrativ Departament Suport Achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent administrativ Departament Suport Achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.09.2015 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Candidatul ideal
Cautam o persoană exigenta, organizată, riguroasă, si cu spirit de initiativa pentru a se alatura echipei din Departamentul Suport Achizitii, la sediul nostru din Iasi.
Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
- Experientă profesională de minim 1 an in domeniul administrativ-secretariat;
- Nivel avansat de limba englezasi franceza;
- Cunostinte avansate de utilizare pachet Microsoft Office;
- Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
Misiune :
(R50307001150)
În calitate de Asistent administrativ departament Suport Achizitii, principalele tale misiuni vor fi:
- Organizarea deplasarilor la saloane si turnee pentru toti angajatii departamentului in functie de planificarea lunara: validarea traseelor, rezervari de masini, rezervari de hotel, trimiterea sintezei – foaia de ruta – catre toate persoanele care merg la salon, inregistrarea costurilor si facturilor, cumpararea badge-urilor ;
- Organizarea tuturor turneelor de teren pentru departamentul Marketing – Achizitii, dupa validarea managerilor: organizarea traseelor, rezervari de masini, rezervari de hotel, inregistrarea costurilor si facturilor;
- Realizarea unui raport de geo-localizare a achizitorilor din Franta, confruntand informatiile de pe GPS cu informatiile trecute in raportul lor de activitate si introducerea acestor date cu privire la activitatea lor in SAP;
- Tratarea tuturor cererilor de integrare a noilor salariati: intocmirea cererilor de material informatic, telefon, masina, avans deplasari.
Beneficii :
- Formare la nivel internaţional ;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes ;
- Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Finance Coordinator BUCURESTI, Strainatate, Iasi, |
Raporteaza eroarea la