Asistent Departament Vanzari–Magurele 020415FT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Asistent Departament Vanzari–Magurele 020415FT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.05.2015 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Studii superioare finalizate (studiile economice reprezinta un avantaj);
- Experienta profesionala relevanta de minim 2 ani;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
- Foarte bune abilitati de operare PC (pachetul MS Office);
- Detinere a permisului auto categoria B;
- Disponibilitate de a utiliza autoturismul personal in interes de serviciu (sediul companiei este in orasul Magurele, Judetul Ilfov);
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Capacitate de planificare si organizare;
- Spirit de initiativa;
-Oferirea de suport in procesul de vanzare;
-Participarea la evenimentele specifice de promovare a produselor si serviciilor companiei;
-Efectuarea si analizarea proceselor de ofertare a clientilor;
-Intocmirea diferitelor raportari cerute (vanzari, marketing);
-Efectuarea documentatiilor specifice conform procedurilor interne ale companiei;
-Asigurarea comunicarii intre departamentele organizatiei, cat si cu partenerii externi;
-Gestionarea activitatilor administrative si de secretariat la nivelul companiei;
Descrierea companiei:
Clientul nostru este o companie cu actionariat britanic, unul dintre cei mai importanti dezvoltatori imobiliari din Romania.
Descriere job:
Efectuarea activitatilor specifice de raportare si suport necesare indeplinirii obiectivelor profesionale, cat si mentinerea relatiei cu clientii si partenerii externi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with English - Bucharest Aplica fara CV | |
Travel and Expenses Professional Aplica fara CV | |
Communication Expert - Limited (2 years) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (902) |
Raporteaza eroarea la