Responsabil planificare furnizori (Vendor Scheduler)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Tenneco active.


Vezi toate job-urile Responsabil planificare furnizori (Vendor Scheduler) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Tenneco
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 28.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Tenneco Inc. is a global manufacturing company, is pioneering global ideas for cleaner air, and smoother, quieter and safer transportation. We're one of the world’s leading designers, manufacturers and distributors of Performance Solutions, DRiV, Powertrain and Clean Air products and technology solutions for diversified markets, including light vehicle, commercial truck, off-highway equipment and the aftermarket.

    Tenneco is present in Romania with the Global Shared Services Center in Bucharest and also with the Braking products plant in Ploiesti, Prahova.

    Cerinte

    • Studii superioare economice sau tehnice;
    • Minim 1 an in Planificare Materiale/Supply chain
    • De preferat experienta in industria auto
    • Cunostinte de baza de MRP (Material Resource Planning)
    • Certificare APICS constitue plus
    • Operare SAP
    • Cunostinte solide Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
    • Bune cunostinte de limba engleza;
    • Cunostinte instrumente 6 sigma

    Responsabilitati

    - Realizeaza planificarea achizitiilor de la furnizorii din portofoliu prin rularea MRPului si trimiterea saptamanala a programului de livrari;
    - Verifica zilnic livrarile de la furnizori in concordanta cu programul de livrari si conform schemei de transport pentru portofoliul propriu de furnizori;
    - Cunoaste si lucreaza cu instrumentele specifice de planificare: MPS, MRP, Vendor Scheduling;
    - Asigura suport pentru introducerea de noi repere in fabricatie;
    - Urmareste si analizeaza piesele critice (stoc mai mic de 7 zile);
    - Stabileste si urmareste planuri de recuperare componente in concordanta cu capacitatea cumparata de la furnizor;
    - Comunica responsabilului de planificare componentele care pot crea probleme in asigurarea zilnica a productiei;
    - Raporteaza si urmareste indicatorii de performanta ai furnizorilor si ai departamentului;
    - Asigura recuperarea costurilor speciale (transporturi speciale, neconformitati etichete);
    - Suport in procesele de imbunatatire derulate in aria furnizorilor, prin implementare EDI (Electronic Data Interchange) si ASN (Advance Shipment Notification);
    - Optimizeaza parametri sistemului de planificare in vederea atingerii obiectivului de inventar;
    - Implementeaza procedura PFEP (Plan For Every Part) pentru componente;
    - Contribuie activ la imbunatatirea continua a performantelor fabricii: identifica in mod constant oportunitati de imbunatatire a propriei activitati si a fabricii

    Alte informatii

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati pentru interviu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (4)