Contabila - Limba Italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Contabila - Limba Italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • Actualizat la: 24.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru care are ca activitate principala prelucrarea fierului cautam o persoana peentru pozitia de Contabil.
    - Cunostinte de contabilitate primara;
    - Experienta anterioara de minim 6 luni pe un post similar;
    - Disponibilitate pentru lucru in Balotesti, Ilfov;
    - Cunostinte operare PC, rutina si viteza de lucru (Word, Excel);
    - Limba italiana - obligatoriu, nivel mediu spre avansat;
    - Limba engleza - mediu/avansat;
    - Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor.

    Responsabilitati

    - Activitati contabilitate primara/administrative/ secretariat (ex: asigurarea bunei functionari a biroului, plata facturi, rezolvare acte/documente, etc.);
    - Activitati de contabilitate primara;
    - Elaborarea, redactarea si/sau verificarea documentelor/ contractelor si situatiilor cerute de management sau clienti/furnizori;
    - Avize, nir-uri, facturi, registru de casa, bonuri de consum, completare si gestionare cec-uri si bilete la ordin, gestionare scadentare clienti, furnizori;
    - Va trebui sa comunice cu clientii pe probleme de fise de cont, incasari;
    - Va trebui sa participe la inchideri, inventarieri;
    - Diverse situatii solicitate de conducerea societatii;
    - Ocazional, tinand cont ca este o firma mica din punct de vedere al numarului de angajati, va trebui sa desfasoare activitati de secretariat, corespondenta etc.;
    - Inregistrari contabile, programul de contabilitate, il va invata la fata locului. Nu este nevoie sa stie sa faca inchideri lunare, anuale, declaratii, dar aceste cunostinte pot constitui un avantaj.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid