Teleconsilier supor IT utilizatori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Teleconsilier supor IT utilizatori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Experienta:
    -Experienta minima in activitatea de HelpDesk: 2 ani;
    -Experienta in incadrarea solicitarilor/incidentelor si in realizarea conexiunilor cu alte incidente/probleme
    -Cunoasterea serviciilor standard ale catalogului de servicii al GIP
    -Buna cunoastere in integralitate a procedurilor GIP, a catalogului de servicii, cunoastere si simt pedagogic asupra consemnelor de munca utilizate in activitatea de ServiceDesk

    Cunostinte tehnice aprofundate
    -Sisteme de operare Windows (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
    -Aplicatii de birotica (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
    -Aplicatii bancare specifice;
    -Obisnuinta de a lucra cu aplicatii de monitorizare sisteme informatice;
    -Hardware PC si periferice;
    -Networking (protocoale, arhitecturi, conexiuni);

    Studii
    -Studii superioare de profil: Absolvent studii tehnice de specialitate IT (Institutul Politehnic – Automatica si Calculatoare, Electronica; Academia de Studii Economice- Facultatea de Statistica, Cibernetica si Informatica Economica; Facultatea de Matematica-Informatica sau echivalente);

    Responsabilitati

    -Preia solicitarile telefonice si prin e-mail ale utilizatorilor din reteaua BRD-GSG, filialele acesteia si a utilizatorilor din alte entitati IBFS (in functie de serviciile subscrise) si le inregistreaza in aplicatia de ticketing respectand conceptele ITIL de Incident Management, Change Management, Request Fulfillment;
    -Asigura comunicarea si informarea clientilor cu privire la solicitarile lor aflate in curs;
    -Raspunde solicitarilor utilizatorilor in vederea livrarii serviciilor precizate in Catalogul de Servicii respectand calitatea stabilita prin Service Level Agreement sau Operational Level Agrement;
    -In cadrul procesului de Asset Management mentine evidenta tehnica referitoare la echipamentele IT: servere, imprimante, laptop-uri, scanere, pc-uri, echipamente de comunicatii (routere, switch-uri, compresoare, interfete, etc);
    -Furnizeaza date prinvind KPI (Key Performance Indicators) aferente proceselor de Incident Management, Problem Management, Change Management, Request Fulfillment, Configuration Management;
    -Mentine relatiile cu firmele de service si cu furnizorii externi in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement;
    -Asigura informarea utilizatorilor despre schimbarile ce au loc in infrastructura IT a retelei BRD-GSG;

    In cadrul procesului de Incident Management, in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement realizeaza urmatoarele:
    -inregistreaza incidentele semnalate de utilizatori impreuna cu toate detaliile furnizate
    -furnizeaza supportul de nivel 1; daca este necesar, dupa realizarea unui diagnostic initial, il escaladeaza catre nivelul 2
    -urmareste evolutia incidentelor
    -urmareste in mod particular incidentele cu impact ridicat

    Alte informatii

    Oferta:
    -Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
    -Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
    -Candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (19)