Reprezentant Magazin Arad, Salonta

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Magazin Arad, Salonta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Salonta
  • Actualizat la: 27.05.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    o Studiile medii finalizate.
    Experienţa în muncă:
    o Preferabil 1 an experienta intr-un rol similar;
    o Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet).
    o Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    o Orientare către client;
    o Initiativă;
    o Soluţionarea problemelor;
    o Muncă în echipă.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    o Intampina clientii si le prezinta varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
    o Face recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel:
    o Identifica corect cererea clientului;
    o Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
    o Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
    o Cunoaste permanent care este stocul magazinului;

    o Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
    o Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
    o Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
    o In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de:
    o Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
    o Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
    o Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
    o Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
    o Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
    o Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
    o Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
    o Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
    o Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
    o Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi – de cate ori este necesar – in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
    o Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
    o Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
    o Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
    o Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
    o Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin.

    Alte informatii

    Pentru a va procesa candidatura, va rugam sa accesati link-ul de mai jos:
    Satu-Mare - https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=29023&company=DTAG&username=
    Oradea - https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=30938&company=DTAG&username=

    Dupa crearea contului, puteti vedea toate pozitiile deschise in cadrul companiei. Va multumim!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Salonta, Job national

    Aplica fara CV
    Arad, Bacau,

    Arad, Bacau, Galati,

    Vezi job-uri similare (7)