Tool Support Specialist - Franceza/Italiana/Spaniola

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Tool Support Specialist - Franceza/Italiana/Spaniola active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Furnizarea de asistenţă si suport la cel mai înalt nivel pentru partenerii companiei din EMEA.

    Cerinte:
    - Afinitate pentru mediul tehnic

    - Cunostinte avansate de limba engleza si o alta limba straina: franceza, italiana sau spaniola

    - Capacitatea de baza in analizarea si adoptarea deciziilor

    - Cunostinte de baza legate de procesul de vanzari si intelegere a afacerilor

    - Orientare către clienţi – clientul este întotdeauna pe primul loc

    - Bun organizator, creativ si structurat

    - Experienţă de lucru la birou de cel puţin un an

    - Cunoştinţe bune obligatorii în domeniul PC şi Microsoft Office (Outlook, Excel, PowerPoint, Word)

    - Abilitate de a lucra în cadrul unei echipe la distanţă/virtuale

    - Bune abilităţi de comunicare (abilităţi de interogare şi de ascultare)

    - Motivare puternică, atenţie la detalii, acurateţe la nivel înalt

    - Mentalitate pentru servicii pentru clienţi (interne)

    - O atitudine pozitivă şi o conduită profesională

    - Motivaţie personală şi orientare către sarcini

    - Orientat catre procese si sisteme, abilitati analitice si aptitudini de rezolvare a problemelor

    - Automotivat si orientat catre rezolvarea sarcinilor

    - Foarte bune abilitati de comunicare, atat cu persoane tehnice, cat si cu oameni de afaceri

    - Foarte bune abilitati interpersonale


    Competente:

    - Abilitati si interes pentru munca intr-un mediu de afaceri global, complex si multicultural

    - Valoare individuală şi capacitate de lucru în echipă

    - Flexibilitate şi adaptabilitate

    - Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii

    - Abordare perfecţionistă cu privire la lucrul detaliat

    - Abilităţi analitice solide

    - Abilitate de a lucra în condiţii de stres

    - Respectarea termenelor stabilite pentru acţiune

    - Furnizarea de date cu privire la calitate

    - Interes pentru învăţarea de noi sisteme

    - Abilitate de a îndeplini sarcini multiple

    - Valoros individual si un foarte bun om de echipa

    Responsabilitati

    - Acţionare în calitate de punct de suport central pentru a răspunde cererilor venite din partea clienţilor EMEA prin web, email sau telefon

    - Are responsabilitatea de a analiza, intelege, interpreta cererile partenerilor

    - Asigura comunicarea cu solicitantul in timpul fazei de rezolutie

    - Furnizare de soluţii imediate la problemele clienţilor la primul contact cu acestia pe cât posibil

    - Escaleaza proactiv orice problema identificata in aplicatiile de suport

    - Creaza documentatia de suport si asigura actualizarea informatiilor

    - Acţioneaza ca interfaţă între asistenţa IT/nivelul 2 de assitenta şi parteneri, trimitandu-le tichetele partenerilor atunci cand este necesar si asigurand follow-up-ul si rezolvarea eficienta a cererilor

    - Coordonarea procesul de escalare a plangerilor clienţilor şi acţioneaza ca punct central pentru contact şi rezolvare

    - Testeaza noile versiuni ale toolurilor

    - Îndeplineste sarcini operationale aditionale in termenii agreati

    - Manifestarea interesului activ pentru perfectionare continua si pentru a acorda asistenţă de cea mai înaltă calitate clienţilor

    - Încorporarea cunoştinţelor de bază şi a abilităţilor de comunicare la nivel înalt pentru a asigura satisfacerea clienţilor

    - Întreţinerea arhivelor pentru a asigura continuitatea informaţiilor

    Îmbunătăţirea proceselor

    - Încorporarea experienţei şi cunoştinţelor personale pentru a îmbunătăţi procesele generale utilizate în activităţile cotidiene

    - Căutarea activă de noi soluţii pentru a îmbunătăţi activitatea cotidiană

    Perfecţionări şi comunicare

    - Participarea la toate perfecţionările necesare şi furnizarea de opinii, informaţii şi recomandări pentru a contribui la îmbunătăţirea perfecţionărilor

    - Acordarea de asistenţă la cerere noilor angajaţi pentru îndeplinirea perfecţionărilor/sarcinilor obligatorii în cadrul perfecţionării pentru orientarea noilor angajaţi

    - Poate furniza sau poate ajuta la furnizarea de perfecţionări şi/sau prezentări cu privire la funcţia de Cotaţie de preţ specială pe probleme generale de afaceri

    - Acţionează ca un membru al echipei prin furnizarea de informaţii, analize şi recomandări în sprijinul eforturilor echipei.

    - Asigurarea transparenţei informaţiilor, prin documentarea şi stocarea în mod corespunzător la Punctele comune a informaţiilor de interes public.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (198)