Partner Contract Management with Russian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Partner Contract Management with Russian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.
    Cerinte

    - Licenţiat, cu minim 2 ani experienta.
    - Cunoştinţe avansate de limba engleză si limba rusa
    - Aptitudini foarte bune de lucru cu computerul, experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint
    - Capacitate de a lucra cu volume mari de date
    - Foarte bune aptitudini de comunicare
    - Capacitate de analiza si luare de decizii in timp rapid
    - Capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbare de procese
    - Cunoasterea/experienta in lucrul cu Siebel PRM & SalesForce ar fi un plus

    Responsabilitati

    - Actioneaza ca punct central de contact pentru orice întrebări/solicitari legate de suport pe modificarile aduse contractelor partenerilor.
    - Coordoneaza procesul de setare, modificare, reziliere, revizuri de performanta, si setari in sistem pentru contracte.
    - Colaboreaza eficient cu departamente adiacente.
    - Efectueaza activitati de imbunatatire a datelor pentru o calitate mai bun in aliniere cu procesele de vanzare.
    - Să ofere soluţii imediate si calitative pentru problemele partenerilor la primul contact.
    - Să îmbine cunsotintele de proces, business şi abilităţile de comunicare.
    - Să păstreze arhive pentru a putea asigura o continuitate a informaţiei.
    - Participa la intalniri care privesc schimbarile / actualizarile instrumentelor, produselor si/sau serviciilor si actioneaza in consecinta.
    - Insusirea unor aptitudini avansate pentru a fi capabil sa finalizeze sarcini/indatoriri cu un grad de complexitate mediu.
    - Răspunde de respectarea metodologiilor de lucru ale domeniului său de activitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (311)