Retail Analyst with English+Spanish/Italian/German/Russian (Specialist Operatiuni de Compensare si Colectare de Date)

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Analistul servicii client este un element cheie în eforturile companiei de dezvoltare a afacerii pe segmentul canalelor de distribuţie.
    Cerinte

    Cerinte:

    - Diplomă universitară, de preferat în economie, administrarea afacerilor, finanțe sau tehnologia informației, cu experiență echivalentă de tipul:
    - Cunoștințe semnificative privind reglementarea si desfășurarea activităților comerciale indirecte (prin angrosiști/distribuitori/detailiști).
    - Cunoștințe semnificative privind activitățile de colectare, procesare si raportare date.
    - Cunoștințe semnificative privind activitățile de planificare, executare si compensare.
    - Cunoștințe semnificative privind rapoartele si standardele de măsurare a calității.
    - Cunoștințe relevante privind aplicarea clauzelor contractuale in activitățile comerciale indirecte.
    - Cunoștințe relevante de marketing.
    - Experiență aprofundata sau cel puțin semnificativa în comunicarea cu partenerii de afaceri si cu beneficiarii din domeniul afacerilor tehnologiei informației si comunicării.
    - Experiența semnificativa in lucrul cu baze de date si alte sisteme informatice similare (CRM/ERP).
    - Experiența aprofundata in utilizarea pachetului Microsoft Office, in special Excel la nivel avansat.

    Competente:

    - Aptitudini analitice demonstrate și orientare puternică spre procese cu cunoștințe de Excel, MS Access și Business Objects.
    - Aptitudini excelente de comunicare, cu capacitatea de a construi și de a păstra relații interne/externe solide.
    - Orientare puternică spre client.
    - Capacitatea de a lucra independent și la distanta, într-o organizație distribuită și de a rămâne concentrat și dedicat.
    - Capacitatea de a face fată unui mediu foarte stresant și de a creste în acesta.
    - Cunoașterea fluentă a limbii engleze + o alta limba europeana (Spaniola/Italiana/Germana/Rusa)
    - Abilități interculturale.
    - Planificare de bază și management de proiect.

    Responsabilitati

    Specialiştii Operaţiuni Compensare si Colectare de Date:
    - Asigură in scop lucrativ relația dintre partenerii companiei (detailiștii locali) si organizațiile locale, echipele de vânzări si alți beneficiari interni pe aspectele operationale referitoare la activitatile de compensare si colectare a datelor.
    - Efectuează operațiunile de plată referitorare la compensarea partenerilor companiei, cu ajutorul conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere.
    - Oferă consultanță echipelor de vânzări partenere in legatură cu aspectele de planificare a activităților de compensare.
    - Colectează informații referitoare la datele de vanzari de la partenerii companiei, cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări.
    - Se asigură că informațiile colectate sunt conforme cu cerințele companiei de calitate și confidențialitate a datelor; verifica atât calitatea cat si caracterul oportun al rapoartelor trimise de detailiști în coordonare cu departamentele de suport.
    - Identifica si monitorizează partenerii care nu respectă cerințele privind calitatea raportării. Soluționează problemele privind calitatea raportării cu detailiștii. Coordonează soluționarea problemelor cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări.
    - Soluționează și urmărește orice probleme de raportare sau compensare împreuna cu partenerii companiei, cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări.
    - Monitorizeaza indicatorii de performanta si se asigura ca rezultatele operationale ating obiectivele stabilite la nivel de echipa; In cazul unor rezultate care nu intrunesc aceste obiective, intocmeste si implementeaza un plan de actiune pentru remedierea rezultatelor.
    - Informează ierarhia din departament precum si organizațiile locale și echipele de vânzări asupra problemelor de colectare a datelor sau de compensare, propune soluții de rezolvare si se asigura de implementarea acestora.
    - Concepe și utilizează analize relevante pentru rezolvarea si eficientizarea problemelor de colectare, raportare sau compensare.
    - Contribuie in mod activ la optimizarea proceselor, colaborând cu alte resurse interne din companie acolo unde este necesar, in vederea îmbunătățirii activităților de zi cu zi.
    - Acționează drept reprezentatul echipei in rol de specialist pe procesele de compensare și colectare a datelor in fața conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere.
    - Se asigură că informațiile sunt gestionate conform Standardului de Conduită în Afaceri al companiei privind gestionarea informațiilor importante și în conformitate cu cerințele de Conformitate și Audit.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (534)