Property Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Property Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 06.03.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Experienta in campul muncii minim 2 ani
    • Experienta pe un post similar prezinta avantaj
    • Cunostinte limba engleza - nivel mediu
    • Bune abilitati de comunicare si relationare
    • Persoana dinamica, implicata, deschisa Persoana
    • Permis de conducere - disponibilitate deplasari

    Responsabilitati

    • Elaborarea şi punerea în aplicare a Planului de Administrare a Proprietatii
    • Managementul documentaţiei aferente proprietatii
    • Asistenta si urmarire a solicitarilor de asigurare şi a procedurilor legate de acestea
    • Licitarea, organizarea, supravegherea şi revizuirea contractorilor de servicii şi a performanţelor acestora
    • Menţinerea şi actualizarea contractorilor
    • Organizarea de inspecţii periodice la proprietate
    • Comportarea ca punct de legătură cu chiriaşii şi punct de contact principal, menţinând o relaţie strânsă cu toti ocupanţii proprietatilor
    • Gestionarea corespondenţei cu chiriaşii, cererile şi aprobările
    • Controlul îndeplinirii obligaţiilor, decurgand din contractele de inchiriere
    • Aranjarea şi controlul îmbunătăţirilor şi modificărilor proprietatilor
    • Asistarea la procesul de predare-primire a spatiilor
    • Punerea la dispozitia chiriaşilor a regulilor de funcţionare si operationale
    • Participarea la întâlnirile lunare cu chiriasii.

    Alte informatii

    Candidatii care se potrivesc cu cerintele de mai sus sunt invitati sa aplice on-line.
    Vom contacta doar candidatii potriviti pentru aceasta pozitie in maxim 3 saptamani.
    Pentru mai multe oportunitati de locuri de munca va rugam sa vizitati site-ul nostru www.adecco.ro si inregistrati-va CV-ul in baza noastra de date pentru a fi eligibil pentru oportunitati actuale si viitoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (9)