Administrator Contracte – Limba Franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Administrator Contracte – Limba Franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Cerinte

    - Absolvent de facultate;

    - De preferat, experienta profesionala anterioara;

    - Fluenta in limba engleza si franceza (scris si vorbit);

    - Cunostinte solide operare a calculatorului si a pachetului Microsoft (Windows, Outlook, Office, etc.);

    - Cunostinte SAP sunt un plus.

    Responsabilitati

    - Asigura verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale procesului de gestionare a contractelor;

    - Mentinerea unui nivel inalt de satisfacere a clientului prin intermediul unei comunicari proactive precum si o acuratete sporita a datelor;

    - Asigurarea interfetei intre departamentul de vanzari, business, departamentul de distributie, departamentul de dezvoltare si client;

    - Asigurarea responsabilitatilor administrative pentru realizarea contractelor de suport. Asigurarea ca aceste contracte sunt realizate corect din punct de vedere comercial si legal, in conformitate cu politicile si procedurile de suport ale clientilor companiei;

    - Ocazional, va prelua coordonarea din punct de vedere administrativ pentru proiectele clientilor;

    - Procesele care vor fi adaptate pentru nevoile clientilor vor fi dezvoltate in contextul unui management eficace;

    - Asigurarea optimizarii proceselor si tranferarea cunostintelor intre toate partile implicate in proces;

    - Asigurarea mentenantei corecte a contractelor in cadrul sistemelor interne.

    Beneficii :

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;

    - Expunere la o cultura unei companii multionationale, care asigura un mediu profesionist de lucru;

    - Cursuri de formare profesionala;

    - Team- building-uri.

    Cod Anunt: 040315AMM

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (200)