Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Servicii Clienti Save Desk Residential Mobil
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist Servicii Clienti Save Desk Residential Mobil active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.03.2015 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Educatie
•Studii medii/ superioare
Experienta
•Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
Cunostinte PC
•Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom, cunoştinţe PC.
Competente / Abilitati
•Entuziasm
•Abilitati de negociere şi vânzare,
•abilităţi de comunicare,
•abilităţi de ascultare,
•abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
• capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
•autocontrol, stabilitate emoţională,
• capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată,
•capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
•Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
•Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
•Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu TELEKOM , respectând procedurile de lucru în vigoare;
•Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
•Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
•Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Telekom;
•Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
•Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile;
•Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
•Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşesc competenţa proprie poziţiei de operator telesales retenţie;
•Periodic se va autoevalua pentru a identifica nevoile de instruire. Va permite şefului de compartiment/departament să îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul asigurării îndeplinirii sarcinilor de serviciu la standardele stabilite la nivelul companiei;
•Aplică şi respectă valorile Telekom
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (223) |
Raporteaza eroarea la