Auditor cu limba franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Auditor cu limba franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ești o persoană organizată , cu spirit analitic, dinamică și pasionată de domeniul economic? Alatura-te echipei noastre din departamentul de Audit la sediul din București.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

    • Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat;
    • Experiență în domeniul Financiar-Contabil – minim 3 ani, experiența în Audit reprezintă un avantaj;
    • Cunoștințe solide de contabilitate;
    • Studii superioare în domeniul economic.

    Responsabilitati

    Ref (R50511001150)

    În calitate de Auditor în Veo, principalele tale misiuni vor fi să:

    • Realizezi audit pe activele financiare ale societăților;
    • Te asiguri de punerea în aplicare a standardelor contabile, fiscale și juridice;
    • Elaborezi propuneri și recomandări către Departamentul Financiar pentru a evita riscurile fiscale;
    • Concepi proceduri pentru a formaliza acțiunile implementate;
    • Raportare către management și departamentul de Audit al clientului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Formare la nivel internaţional
    • Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipa dinamică și de succes
    • Pachet salarial atractiv

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (61)