Assistant Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile A&M West Jobs active.Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | A&M West Jobs |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.02.2015 |
Remote work: | On-site |
A&M West Jobs – agentie de resurse umane cu sediul in Timisoara, venim în sprijinul candidaților în procesul de aplicare la ofertele de muncă pentru care recrutăm, fie locale, regionale și internaționale precum și șanse de dezvoltare profesională prin consilierea din partea consultanților noștri privind orientarea în carieră.
Cerinte
Studii Superioare;
Cunostinte corespondenta comerciala;
Cunnostinte operarea PC nivel avansat (MS Office,Excel, navigare internet,programe interfata ERP, etc.);
Cunostinte limba engleza nivel avansat; limba franceză – mediu/avansat, alte limbi straine reprezinta un avantaj (germana, spaniola, italiana, etc)
Experienta de min. 3 ani in domeniul secretariat - administrativ;
Experienta de 2 ani in coordonare echipa;
Capacitate de organizare si planificare;
Capacitate de analiza si sinteza;
Comunicare si inter-relationare;
Diplomatie si tact;
Initiativa si capacitatea de a functiona autonom;
Capabil sa gestioneze sarcini multiple simultan;
Rezistenta la presiune si stres.
Coordonarea activitatii de secretariat la nivelul companiei prin asigurarea fluxului informational intern si extern intre top management si partenerii externi si intre departamentele firmei;
Actioneaza ca interfata intre companie si mediul extern prin participarea si organizarea activitatilor de protocol, primirea invitatilor si gestionarea corespondentei de afaceri;
Gestioneaza si actualizeaza agenda echipei manageriale si confirma disponibilitatea acestuia pentru programarea intalniri cu terte parti din interiorul si/sau exteriorul organizatiei;
Intocmeste corespondenta de afaceri;
Redacteaza diverse documente, la cererea superiorilor ierarhici;
Responsabil(a) de planificarea sedintelor de management cu frecventa regulata; transmite catre toti participantii materialele de pregatit, agenda; la solicitare ofera suport in pregatirea prezentarilor interne;
Organizeaza vizitele partenerilor externi in sediul companiei, coordoneaza serviciile de protocol si se asigura de buna desfasurarea a tuturor delegatiilor si vizitelor oficiale.
In urma procesului de selectie, se vor organiza pre-interviurile de catre consultanii nostrii, urmand a avea loc si alte interviuri dupa caz cu angajatorul, in urma carora se vor discuta si beneficiile acestei pozitii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Brand Manager Assistant - Beauty Hybrid | |
Vezi job-uri similare (167) |
Raporteaza eroarea la