Customer Service Representative ISP - punct de lucru Pipera

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile 2K TELECOM active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative ISP - punct de lucru Pipera active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: 2K TELECOM
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.05.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    2K Telecom opereaza o retea nationala cu acoperire in majoritatea oraselor si localitatilor cu peste 10000 de locuitori, construita peste tehnologie de ultima generatie si echipamente de top, infrastructura ce permite furnizarea de servicii de date/voce/video de mare capacitate destinate clientilor business.

    Cerinte

    • 2 ani de experienţă în activitatea de Customer Service (Call Center);
    • experienţă în lucrul cu clienţii şi în administrarea relaţiei cu aceştia;
    • cunoştinţe tehnice avansate specifice telecom (tehnologii 3G/4G, networking, Internet, VOIP, WiFi, tehnologii web, mail, DNS, echipamente specifice, etc);
    • cunostinţe avansate de operare PC (Word, Excel, MS Outlook, etc);
    • experienţă în utilizarea unui sistem de facturare specific industriei telecom (constituie avantaj);
    • experienţă în utilizarea unui sistem de ticketing specific industriei IT&C (constituie avantaj);
    • cunoașterea limbii engleze;
    • abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică;
    • abilităţi de comunicare, capacitate de relaţionare interumană;
    • atitudine pozitivă şi orientată către client;
    • disponibilitatea de a lucra în ture.

    Responsabilitati

    • Răspunde la solicitările şi reclamaţiile clienţilor folosind mijloacele de comunicare specifice activităţii de Call Center (telefon, email, fax, sms, mesagerie instant, etc);
    • Asigurarea de asistenţă tehnică primară (troubleshooting, configurare echipamente, documentare şi escaladare bonuri de deranjament) pentru servicii de transfer de date (Internet, M2M, VPN) şi telefonie (VOIP, SIP, Volte);
    • Răspunde la intrebările şi reclamaţiile clienţilor referitoare la aspectele comerciale: contract de servicii, explicare factură, info arie de acoperire 4G, oferta de servicii şi echipamente;
    • Răspunde de verificarea actelor necesarea pentru activarea de servicii pentru clienţii companiei (contracte, copii după CI/CUI, procese verbale, acte adiţionale, formulare de comandă, etc);
    • Răspunde de activarea (provizionarea) serviciilor pentru clienţii companiei;
    • Se asigură ca datele introduse şi modificările făcute în aplicaţiile specifice sunt conforme (CRM, Billing System, Ticketing System, etc);
    • Apelează clienţii pentru colectarea datelor privind gradul de satisfacţie referitor la serviciile companiei (Customer Satisfaction Survey);
    • Monitorizează şi gestionează solicitările şi reclamaţiile primite din partea clienţilor;
    • Escaladează şi păstrează o legatură permanentă cu departamentele ce se ocupă de soluţionarea reclamaţiilor şi solicitărilor clienţilor.

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri, beneficii):
    • mediu de lucru profesional;
    • echipă tânără şi dinamică;
    • posibilităţi de dezvoltare profesională;
    • laptop.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (302)