Junior Solution Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Junior Solution Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.



    Furnizeaza asistenta de calitate pentru organizatia de vanzari EMEA si pentru organizatia de operatiuni de Ofertare-Procesare-Incasare (EMEA Sales Operations Lead-to-Order).
    Cerinte

    - Studii superioare finalizate

    - Competente excelente de comunicare atat verbale cat si scrise

    - Competenente de ascultare activa

    - Capacitatea de coordonare a unei echipe virtuale

    - Abilitatea de a conduce echipa de proiect catre rezultate fara linie directa de raportare

    - Capabil sa lucreze eficient in conditii multiculturale

    - Fluent in limba Engleza

    - Rezistenta la stres in special in perioade cu volum de munca mare

    - Bune competente organizatorice

    - Capabil sa prioritizeze sarcinile

    - Sa dea dovada de competente de rezolvare a problemelor si resposabilitate fata de sarcinile sale

    - Competente de negociere

    - Sa fie capabil sa gestioneze situatii dificile, clienti dificili

    - Experienţă ca element de legătură între client, echipa de suport/vânzări şi diviziile de suport / centrele de afaceri

    - Cunoştinţe generale despre procese suport vânzări (depistarea comenzilor; cotaţii; configuraţii; suport şi livrare produse)

    - Cunoştinţe de Instrumente IT (sistem bază date; instrumente MS-Office şi PC)

    - Experienta unul sau doi ani intr-un post de suport / administrare vanzari iar un avantaj va fi experienta directa cu clienti externi



    COMPETENŢE

    - Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client

    - Bune Abilitati de planificare/organizare

    - Orientare catre rezultat

    - Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier

    - Flexibil şi adaptabil

    - Pronuntate aptitudini analitice

    - Abilitatea de a lucra sub presiune

    - Respectă termenele limită convenite pentru acţiune

    - Orientat catre continua dezvoltare

    Responsabilitati

    Relatiile cu clienţii si agentii de vanzari

    - Gestioneaza setarea si creerea de produse / sisteme tehnice personalizate conform unei metodologii specifice

    - Coordoneaza actualizari de produse

    - Coordoneaza implementarea tranzitiilor anuale (reimprospatarea ofertei)

    - Gestioneaza asteptarile clientilor prin comunicare efectiva asupra statusului proiectelor

    - Administreaza pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.

    - Ofera suport premium pentru clientii de top

    - Coordoneaza echipele de vanzari, echipa de operatiuni, tine legatura cu fabrica, etc

    - Ofera consultanta Departamentului de Vanzari pe marginea contractului in discutia cu clientii finali

    - Cunoaste si ofera consultanta in privinta tipurilor de servicii oferite de departamentul de vanzati (PPS)

    - Informeaza proactiv agentii de vanzari si Managerul de Operatiuni asupra statusului proiectului clientului



    Urmărire proces

    - Asigura implementarea & respectarea prevederilor proiectului de catre echipa de proiect

    - Coordoneaza procedeul de identificare si analiza a obiectivelor / riscurilor aferente fiecarui proiect

    - Asigura implicarea personalului atat tehnic cat si non-tehnic in realizarea proiectului

    - Conduce sedintele regionale legate de activitatea de pe conturi

    - Ofera sprijin Departamentului de Vanzari si coordoneaza activitatea catre realizarea obiectivelor

    - Ofera sprijin Departamentului de Vanzari pentru a colecta documentatia necesara implementarii proiectului (chestionare, fise tehnice, specificatii de produs, contracte, etc)

    - Urmarirea procesului prin aplicatiile specifice CD online si Everest



    Administrarea reclamaţiilor

    - Initiaza si detine (din p.d.v. al raspunderii) o escalare de la inceput pana la rezolvare

    - Gestioneaza escalari de nivel superior legate de tranzitiile de produse

    - Tine evidenta tuturor pasilor pentru a oferi sprijin in raportarea de date corecte

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (241)