Reprezentant Servicii Clienti - Limba Germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Servicii Clienti - Limba Germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Reprezentantul servicii client are rol in administrarea proceselor si sistemelor operative comune oferind asistenta clientilor, agentilor de vanzari, partenerilor si grupurilor comerciale. De asemenea, indeplineste sarcini a caror dificultate variaza de la mediu la complex si necesita aptitudini de baza pentru rezolvarea problemelor presupunand un mod de gandire independent.

    Cerinte

    - Minim 1 an de experienta anterioara de lucru;

    - Cunostinte avansate de limba engleza si limba germana;

    - Excelente aptitudini de comunicare;

    - Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint;

    - Simt practic al afacerilor.

    Competente

    - Orientare catre client (tine intotdeauna cont de client);

    - Bune abilitati de planificare/organizare;

    - Orientare catre rezultat;

    - Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier;

    - Flexibil si adaptabil;

    - Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii;

    - Capacitate de analiza;

    - Abilitatea de a lucra sub presiune;

    - Respecta termenele limita convenite pentru actiune;

    - Orientat catre continua dezvoltare.

    Responsabilitati

    - este punctul de contact pentru clientii companiei;

    - raspunde la cerintele clientilor privind ordinele deschise si reclamatiile;

    - comunica pro-activ statutului comenzilor catre clienti;

    - receptioneaza si verifica comenzile primite de la clienti;

    - transmite comenzile verificate catre echipa de introducere a comenzilor;

    - foloseste instrumentele interne pentru verificarea statutului comenzii;

    - verifica programarea comenzilor conform acordului de calitate a serviciilor;

    - administreaza, analizeaza si verifica reclamatiile; colaboreaza cu alte entitati ai companiei pentru a asigura solutionarea adecvata a reclamatiilor;

    - identifica si analizeaza comenzile transmise, dar nefacturate.


    Beneficii:

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;

    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;

    - Cursuri de formare profesionala ;

    - Team-building-uri.


    Cod Anunt: 210415AMV

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (95)