Specialist servicii clienti Save Desk Residential Mobil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist servicii clienti Save Desk Residential Mobil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Educatie
    •Studii medii/ superioare



    Experienta
    •Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.



    Cunostinte PC
    •Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom, cunoştinţe PC.



    Competente / Abilitati
    •Entuziasm
    •Abilitati de negociere şi vânzare,
    •abilităţi de comunicare,
    •abilităţi de ascultare,
    •abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
    • capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
    •autocontrol, stabilitate emoţională,
    • capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată,
    •capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
    •Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    •Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;

    Responsabilitati

    •Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu TELEKOM , respectând procedurile de lucru în vigoare;
    •Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
    •Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
    •Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Telekom;
    •Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
    •Promovează produsele şi serviciile TELEKOM în toate apelurile eligibile;
    •Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
    •Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşesc competenţa proprie poziţiei de operator telesales retenţie;
    •Periodic se va autoevalua pentru a identifica nevoile de instruire. Va permite şefului de compartiment/departament să îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul asigurării îndeplinirii sarcinilor de serviciu la standardele stabilite la nivelul companiei;
    •Aplică şi respectă valorile Telekom

    Alte informatii

    Pentru a procesa candidatura dumneavoastra, avem rugamintea sa accesati link-ul urmator
    https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=2953&company=DTAG&username=
    Dupa crearea contului, puteti consulta toate pozitiile deschise in cadrul companiei.

    HR Shared Service Center
    myhr_recruitment@telekom.com

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (231)