Reprezentant Vanzari Call Center (Full Time) Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Reprezentant Vanzari Call Center (Full Time) Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.02.2015 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Educatie
• Studii medii
Experienta
• Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.
Cunostinte PC
• Bune cunostinte de operare calculator;
Competente / Abilitati
• Cunostinte solide de limba romana;
• Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
• Autocontrol, stabilitate emotionala;
• Adaptabilitate;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
• Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
• Abilitati de invatare rapida;
• Orientare catre detaliu;
• Abilitati de lucru in echipa;
• Etica si integritate;
• Rezistenta la stres;
• Disponibilitate de a lucra in tura.
Limbi straine
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
• Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
• Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
• Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
• Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
• Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
• Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
• Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
• Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
• Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
• Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
• Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
• Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
• Înştiinţează superiorul direct despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
• Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face;
Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;
Pentru a procesa candidatura dumneavoastra, avem rugamintea sa accesati link-ul urmator https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=3027&company=DTAG&username=&st=6FB5F6E9C7165BAD722948DE7DD1CE0E55CBE8CF
Dupa crearea contului, puteti consulta toate pozitiile deschise in cadrul companiei.
HR Shared Service Center
myhr_recruitment@telekom.com
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Reprezentant tehnic de vanzari-Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (324) |
Raporteaza eroarea la