Reprezentant Vanzari Call Center (Full Time) Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Vanzari Call Center (Full Time) Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Educatie
    • Studii medii

    Experienta
    • Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.

    Cunostinte PC
    • Bune cunostinte de operare calculator;

    Competente / Abilitati
    • Cunostinte solide de limba romana;
    • Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
    • Autocontrol, stabilitate emotionala;
    • Adaptabilitate;
    • Orientare catre client;
    • Orientare catre rezultate;
    • Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
    • Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
    • Abilitati de invatare rapida;
    • Orientare catre detaliu;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Etica si integritate;
    • Rezistenta la stres;
    • Disponibilitate de a lucra in tura.

    Limbi straine
    Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);

    Responsabilitati

    • Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
    • Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
    • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
    • Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
    • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
    • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
    • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
    • Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
    • Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
    • Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
    • Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
    • Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
    • Înştiinţează superiorul direct despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
    • Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face;
    Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;

    Alte informatii

    Pentru a procesa candidatura dumneavoastra, avem rugamintea sa accesati link-ul urmator https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=3027&company=DTAG&username=&st=6FB5F6E9C7165BAD722948DE7DD1CE0E55CBE8CF

    Dupa crearea contului, puteti consulta toate pozitiile deschise in cadrul companiei.

    HR Shared Service Center
    myhr_recruitment@telekom.com

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (324)