Specialist Administrare Baze de Date (DBA)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Baze de Date (DBA) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.11.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    • Proiecteaza si documenteaza arhitectura bazelor de date;
    • Administreaza toate bazele de date ale companiei şi asigura instalarea si mentenanta acestora;
    • Implementeaza solutiile de backup pentru bazele de date;
    • Defineste, elaboreaza si trimite spre aprobare procedurile referitoare la backup-urile bazelor de date;
    • Intocmeste documentatia aferentă bazelor de date si de cea privitoare la modificari efectuate pe acestea;
    • Creeaza si administreaza utilizatorii bazelor de date;
    • Asigura gestionarea licentelor pentru bazele de date;
    • Asigura aplicarea politicilor interne de securitate in bazele de date;
    • Creeaza schemele, tabelele, procedurile si drepturile de acces ale bazelor de date;
    • Analizeaza si sustine cerintele de capacitate si performanta;
    • Analizeaza, consolideaza si ajusteaza bazele de date pentru o eficienta optima;
    • Monitorizeaza disponibilitatea sistemelor si a platformelor;
    • Controleaza utilizarea resurselor de către utilizatori;
    • Controleaza operatiile de backup, clustering, oglindire, replicare si reluare in caz de nereusita;
    • Restaureaza si recupereaza bazele de date alterate;
    • Instaleaza si testeaza upgradari si corectii.

    Responsabilitati

    • Experienta administrare baze de date Oracle si MySql peste 3 ani;
    • Excelente abilităti de organizare, planificare si management al timpului;
    • Munca in echipa si cooperare;
    • Asumare a responsabilitatilor;
    • Limba engleza sau franceza la nivel mediu;
    • Studii superioare profil Automatică, Informatică;
    • Cursuri, certificari Oracle, MySql reprezinta un avantaj.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (467)