Specialist servicii clienti Save Desk Telekom

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist servicii clienti Save Desk Telekom active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Educatie

    Studii medii/superioare.

    Experienta

    Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.

    Cunostinte PC

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI

    Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru în vigoare;
    Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
    Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
    Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom;
    Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
    Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile;
    Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
    Aplică şi respectă valorile Romtelecom

    MS Office

    Competente / Abilitati

    Abilităţi de negociere şi vânzare,
    Abilităţi de comunicare,
    Abilităţi de ascultare,
    Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
    Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
    Autocontrol,
    Stabilitate emoţională,
    Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată,
    Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
    Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
    Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom Romania

    Alte informatii

    Noi iti oferim:
    - Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
    - Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;

    Pentru a procesa candidatura dumneavoastra, avem rugamintea sa accesati link-ul urmator :
    https://career16.sapsf.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=31211&company=DTAG&username=

    Dupa crearea contului, puteti consulta toate pozitiile deschise in cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (212)