Analist Financiar - engleza/germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Analist Financiar - engleza/germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Cunostinte avansate de limba engleza si de limba germana

    - Abilitati avansate de comunicare

    - Flexibilitate

    - abilitatea de a lucra sub presiune

    - Abilitatea de a lucra in echipe multiculturale

    - Proactivitate

    - Metode de lucru independente

    - Capacitatea de a lua decizii de unul singur

    - Orientare catre client

    - Proritizare

    - Calitate

    - Organizare

    - Metodica de organizare a timpului si energiei

    - Capacitatea de a lucra in echipa

    - Abilitatea de a oferi solutii alternative pentru problemele ivite

    Responsabilitati

    - Consolidare & Analiza Date Financiare (P&L, Balance Sheet, Cash Flow).

    Administratorul Afacerilor Globale Angajamente Operatiuni Clienti este responsabil pentru operatiunile clientilor cu:

    - Initierea si gestiunea afacerii

    - Initierea structurii documentatiei (privind documentele operationale ) si gestiunea documentatiei

    - Initierea structurii WBS (Work Breakdown Structure) pentru faza Bid & Ongoing

    - Gestiunea comenzilor:

    * Verificarea pre-comenzilor (formatarea comenzilor; termeni si conditii; indeplinirea cerintelor interne si a regulilor SAB 101; criteriile de acceptare a comenzilor)

    * Gestiunea si recunoastea comenzilor (inregistrari detaliate ale comenzilor - DOR)

    * Raportarea comenzilor

    - Suport in achizitii si plati pentru terti:

    * Cereri de achizitie

    * Chitante de bunuri si servicii

    * Initiere de plati

    * Cont de regularizare (Accruals)

    * Raportari

    - Comenzile si platile de Leasing

    * Instalarea sistemului (WBS Lease)

    * Cereri de achizitie

    * Identificarea programarilor Lease si a procesului COA (pret de achizitie)

    * Contabilitate

    * Angajamentele potentiale din venituri

    - Gestiunea activelor

    * Actualizarea bazei de date a activelor (facturarea clientilor)

    * In concordanta cu cerintele contractuale: Creare de Facturi ( facturi generate de sistem; facturi combinate; facturi consolidate) ; Printare (modele locale); Semnat si stampilare

    * In concordanta cu cerintele locale: Trimiterea catre client; Suport plati clienti

    Descriere companie client

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (84)