Administrator IT | Germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Administrator IT | Germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Minimum 2 ani experienta in domeniu;
    Absolvent de studii superioare;
    Cunoasterea limbii germane si limba engleza la nivel avansat;
    Cunoasterea limbii maghiare este un plus;
    Cunostinte de operare pe calculator;
    Bune abilitati de comunicare si de rezolvarea de probleme;
    Gandire analitica, orientare spre performanta, rezultate si munca in echipa;
    Abilitatea de a invata rapid si de a se adapta usor situatiilor noi;
    Rezistenta la stres si abilitatea de a lucra cu termene limita.

    Responsabilitati

    Asigurarea si implementarea politicilor si procedurilor IT existente la nivelul firmei;
    Instaleaza, intretine si coordoneaza activitatea intregului echipament tehnic (calculatoare, imprimanta, copiator, telefoane, fax – centrala telefonica);
    Asigurarea consultantei de specialitate in achizitionarea de echipament tehnic, recomandand solutii adecvate activitatii firmei;
    Asigurarea suportului pentru punctele de comercializare, pentru sistemele de electronic cash, sisteme WAN/LAN;
    Deservirea sistemului de inventariere filiale;
    Intretinerea retelei, sistemului de Internet, dezvoltarea infrastructurii retelei;
    Protejarea informatiei in retea, precum si securitatea traficului pe internet;
    Implementarea si intretinerea software-ul necesar activitatii firmei;
    Asigurarea unei bune functionari hardware/software a retelelor;
    Intretinerea serverelor (hardware si software) si echipamente VoIP;
    Diagnosticarea rapida si corecta, in caz de functionare necorespunzatoare a sistemului;
    Intretinerea sistemului de securitate - Intretinere aplicatie antivirus, aplicatii software;
    Intretinerea retelei de calculatoare/echipamente periferice (hardware si software)
    Oferirea de suport IT&C de tip help-desk.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (26)