Analist Control Anti-Frauda

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Analist Control Anti-Frauda active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Descriere job

    SOAR (Procesul de Revizuire si Aprobare a Oportunitatilor de Afaceri) are scopul de a facilita revizuirea & aprobarea oricarui angajament dintre echipele de vanzari si clientii companiei, care intruneste valoarea totala a contractului, limitele si pragurile de capital.
    Cerinte

    - Licenţiat, cu minim 2 ani experienta, preferabil in domeniu legal/antifraud/audit

    - Cunoştinţe avansate de limba engleză

    - Aptitudini foarte bune de lucru cu computerul, experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint

    - Capacitate de a lucra cu volume mari de date

    - Foarte bune aptitudini de comunicare

    - Capacitate de analiza si luare de decizii in timp rapid

    - Capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbare de procese

    - Experienta de lucru intr-un mediu multicultural



    COMPETENŢE

    - Să fie orientat către satisfacerea clientului

    - Să lucreze excelent în echipă

    - Să fie motivat si orientat spre obtinerea de rezultate

    - Să fie flexibil şi să se adapteze uşor mediului de lucru

    - Să aibă iniţiativă şi capacitatea de a dezvolta soluţii

    - Să abordeze în mod perfecţionist munca cu detalii

    - Să aibă pronunţate aptitudini analitice

    - Să aibă capacitatea de a lucra în condiţii de stres

    - Să respecte termenele limită convenite pentru o anumită activitate

    - Să furnizeze rezultate de calitate

    - Să aiba abilitatea de a lucra independent

    Responsabilitati

    - Conform criteriilor prestabilite, identifica oportunitatile de afaceri carora li se va aplica controlul antifrauda si monitorizeaza completarea cu success a acestora de catre echipele de vanzari.

    - Cunoaste si respecta criteriile de control antifrauda: tarile cu risc ridicat, clientii din sectorul public, implicarea furnizorilor terti si subcontractorilor si valoarea totala a contractului,

    - Ruleaza un raport periodic in sisteme interne, pentru identificarea si monitorizarea oportunitatilor de afaceri aflate in aria de risc.

    - Creeaza si trimite notificari catre detinatorii oportunitatilor si se asigura ca acestia trimit confirmarile in timp util; ofera suport acestora pentru toate intrebarile si discrepantele de date intalnite in sistem.

    - Se asigura ca fiecare oportunitate are un document in care sunt trecute toate validarile & controalele facute in ceea ce priveste informatiile declarate.

    - Se asigura de completarea controlului oportunitatilor de catre toate partile implicate: echipele de vanzari, Contencios, Financiar si Achizitii.

    - Incarca toate datele de control obtinute pe SharePoint-ul global si pregateste auditul anual.

    - Ofera soluţii imediate si calitative pentru problemele semnalate la primul contact

    - Imbina cunsotintele de proces, business şi abilităţile de comunicare la un nivel înalt pentru a asigura satisfacerea nevoilor de business conform cu nivelul setat

    - Este responsabil pentru analizarea, înţelegerea şi interpretarea problemelor de business si oferirea unei solutii de rezolvare in cel mai scurt timp posibil si conform cu Timpul De raspuns (TAT/SLA) agreat

    - Rezolvarea de sarcini ad-hoc conform cererilor respectându-se termenele limită convenite

    - Să participe la toate şedinţele echipei, şedinţele departamentului care sunt obligatorii

    - Aliniere la procesele standard globale corespunzatoare activitatilor desfasurate in cadrul echipei, implementarea lor si adaptarea la schimbarile ce au loc in mod constant

    - Să aibă un interes activ pentru învăţare pentru a putea asigura suport de înaltă calitate clienţilor

    - Să escaleze în mod proactiv orice problemă identificată catre echipele responsabile sau management

    - Sa ofere analize de business conform cererilor primite, conform proceselor aflate in derulare, dar si in mod proactiv in functie de problemele/nevoile obeservate sau sezonalitatea businessului.

    - Să păstreze arhive pentru a putea asigura o continuitate a informaţiei

    Descriere companie client

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)