Reprezentant comercial export cu limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Reprezentant comercial export cu limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei comerciale Veo la sediul nostru din Iasi.
    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
    -cunostinte de limba Italiana nivel C1 ;
    -abilitati comerciale ;
    -abilitati de comunicare si persuasiune.

    Responsabilitati

    Responsabilitati Ref 30703026140
    - Prospectarea telefonica a noilor clienti si imbunatatirea bazei de date clienti;
    - Comercializarea produselor clientului in regiunea alocata;
    - Identificarea interlocutorului (persoanei care are putere de decizie in ceea ce priveste gestionarea aprovizionarii), cu scopul de a prezenta cat mai corect si eficient produsele clientului si de a incheia comenzi;
    - Respectarea etapelor impuse in gestionarea si derularea unei comenzi a clientului;
    - Furnizarea de rapoarte periodice sau ad-hoc, la cererea responsabilului de echipa/managerului de departament, asupra activitatii desfasurate si a statusului comenzilor in curs.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivel internaţional, 2 saptamani training in Franta.
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes ;
    - Cursuri de limba franceza ;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,